با Remix OS Player اپلیکیشن‌های اندروید را بر روی ویندوز اجرا کنید

جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
Remix OS Player یکی از بهترین شبیه‌سازهای اندروید روی ویندوز است.
تبلیغات

تا کنون شبیه‌سازهای زیادی چون Blustacks یا NOX Player برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز منتشر شده است که هر کدام در کنار مزایای خود، معایب و نواقصی هم دارند. یکی از جدیدترین شبیه‌سازهای منتشر شده در این بخش Remix OS Player نام دارد که گفته می‌شود می‌تواند شما را از نمونه‌‌های مشابه بی‌نیاز کند.

به گفته‌ی تیم سازنده‌ی این برنامه رابط کاربری این ماشین مجازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که فرقی نمی‌کند دستگاه (این رابط کاربری روی محصولات مختلف نصب شده است) شما ۳ گیگابایت یا ۵۱۲ مگابایت رم داشته باشد. طراحی رابط کاربری رمیکس اواس پلیر براساس اندروید 6 مارشمالو طراحی شده است. ولی حدس می‌زنیم بهترین توصیف از طراحی این شبیه‌ساز اندروید همان چیزی باشد که قرار است برای ادغام و اجرای اپلیکیشن‌های اندروید از طریق سیستم عامل کروم در کروم‌بوک‌ها انجام شود. میزان مصرف منابع سیستم در رمیکس پلیر خیلی زیاد نیست ولی یادتان باشد با یک ماشین مجازی روبرو هستید که قطعا می‌تواند روی عملکرد و سرعت دستگاه شما موثر باشد.

این شبیه‌ساز به صورت رایگان در اختیار شما است و برای اجرای بهتر آن روی سیستم‌های کامپیوتری به نسخه‌ی ۶۴ بیتی ویندوز ۷ یا بالاتر، پردازنده‌ی Core i3 یا بالاتر، حداقل ۴ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و فعال‌کردن تکنولوژی مجازی‌سازی در بایوس نیاز دارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات