رنجرور ایووک بی نظیر از کان دیزاین

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تیونر انگلیسی کان دیزاین در جدیدترین پروژه‌ی خود سطح بالایی از کارایی، پویایی و البته لوکس بودن را در رنجرور ایووک گردآوری کرده است. در ادامه ی مطلب با زومیت همراه باشید تا بیشتر با این خودرو آشنا شوید.
تبلیغات

امروز خبر مهمی از شرکت تیونینگ مشهور انگلیسی یعنی کان دیزاین داریم. تقریبا هر هفته تیونرها و طراحان از پروژه‌ی جدیدی رونمایی می‌کنند و امروز نیز این قائده مستثنی نیست. کان دیزاین تصاویری از جدیدترین فعالیتش روی رنجروور ایووک منتشر کرده که نام آن رنجروور ایووک Dynamic Luxury Edition است. این خودرو با روش و سلیقه‌ی افضل کان (موسسه کان دیزاین) طراحی شده است. این مدل طراحی بسیار زیبایی دارد و کسانی که فرصت نشستن پشت فرمان آن را پیدا کنند قطعا از راندن این ابرخودرو شاسی‌بلند لذت خواهند برد.

رنجروور ایووک

این مدل به رنگ مشکی سانتورینی متالیک رنگ آمیزی شده است و با توجه به تجهیز آن با کیت بدنه‌ی جدید کان دیزاین، در هنگام حرکت روی جاده، ظاهری بسیار قدرتمند و جذاب دارد. اما رنگ جذاب این خودرو تنها مشخصه‌ی نمای بیرونی آن نیست، برای مثال سپر جلو کاملا تغییر یافته و از ورودی‌های هوا با طراحی سه بعدی در آن استفاده شده است، همچنین لامپ‌های روشنایی در روز از نوع LED نیز به طرز بسیار جذابی درون این سپر و بصورت یکپارچه قرار داده شده‌اند.  

رنجروور ایووک

در بخش انتهایی خودرو نیز سپر عقب تغییر یافته و به یک دیفیوزر به رنگ مشکی مات مجهز شده است. با توجه به وجود این سپرهای جدید و همچنین فنرهای اسپرتی که در این خودرو بکار رفته‌اند ارتفاع خودرو نیز به میزان ۲۵ میلی‌متر کاهش یافته است. سپس تم اگزوز نیز دارای یک خروجی دوگانه در مرکز سپر عقب است که ظاهری سرسخت و خشن به ایووک داده‌اند. در وایان نیز نباید رینگ‌های ۲۲ اینچی RS و کالیپرهای ترمز رنگ آمیزی شده را فراموش کرد.

رنجروور ایووک

در داخل کابین به صورت گسترده ای از چرم Herringbone مشکی استفاده شده است و در برخی نقاط نیز کاربرد چرم آلکانترا به چشم می‌خورد. دوخت استفاده شده در کابین، پدال‌های آلومینیومی و پارکابی‌های نقره‌ای رنگ در کنار استفاده از رنگ مشکی پیانو در اطراف دسته دنده، تضاد زیبا و جالبی با رنگ مشکی داخل کابین ایجاد کرده اند.

قیمت این رنجروور ایووک ۵۶ هزار و ۹۹۹ پوند است.   

رنجروور ایووک
رنجروور ایووک
رنجروور ایووک
رنجروور ایووک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات