بازگشت مدیر پیشین اپل به پروژه تایتان

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل مجددا سراغ باب مَنسفیلد، مدیر پیشین بخش سخت‌افزار خود رفته است تا بزرگ‌ترین پروژه‌ی سخت‌افزاری این شرکت را هدایت کند. طبق اخبار منتشر شده باب منسفیلد مدیریت تیم خودروی اپل را به عهده خواهد گرفت. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق گزارش وال استریت مدیر ارشد سابق بخش سخت‌افزار اپل، مسئولیت راهبرد توسعه‌ی خودروی اپل که با نام پروژه‌ی تایتان شناخته می‌شود، را بر عهده گرفته است. منسفیلد در آوریل سال ۲۰۱۳ و پس از ۱۴ سال فعالیت در اپل، از پست خود به عنوان مدیریت اجرایی تولید محصولات جدید این شرکت استعفا داد. اما در آن زمان گزارش‌های زیادی مبنی بر ادامه‌ی فعالیت این شخص به عنوان مدیر تیم پروژ‌ه‌های ویژه خبر می‌دادند. حضور منسفیلد در آن‌ سال‌ها در مقر اپل بسیار کاهش یافته بود تا اخیرا که کارکنان و مهندسان پروژه‌ی خودروی اپل از گزارش همه‌روزه‌ی پیشرفت پروژه مدیران این پروژ‌ه به باب منسفیلد باخبر شدند.

باب منسفیلد اپل

باب منسفیلد یکی از افراد تاثیرگذار در تاریخ اپل بوده و عموما همراه جاناتان آیو در ویدیو‌های معرفی محصولات جدید این شرکت در وب‌سایت اپل حضور داشت. وی نقش کلیدی در توسعه‌ی برخی از دستگاه‌های اپل اعم از آیفون، آیپد، مک‌بوک ایر و اپل واچ داشته است. 

پروژه‌ی تایتان در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اپل به شمار می‌رود. اپل پیش از این در راستای توسعه‌ی خودروی اختصاصی خود نیروهای متخصص و مهندسان زیادی از خودروسازانی اعم از فورد، جنرال موتورز، تسلا و مرسدس بنز استخدام کرده است. خودروی اپل در حال حاضر در مرکز تحقیق و توسعه‌ی اپل در سانی‌ویل ایالت کالیفرنیا در حال توسعه است.

طبق اخبار منتشر شده اپل خودروی خود را برای معرفی و عرضه در سال ۲۰۲۱ آماده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات