مسنجر Allo شاید جایگزین هنگ اوت یا اپلیکیشن پیام رسان گوگل نشود

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سرویس پیام‌رسان جدید و هوشمند گوگل موسوم به Allo قرار نیست جایگزینی برای سرویس‌های هنگ‌اوت یا مسنجر گوگل باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارشی که چند روز پیش منتشر شد، ممکن است اپلیکیشن پیام‌رسان Allo گوگل به عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض پیام‌رسان در اندروید انتخاب شود. در این گزارش حتی به این نکته اشاره شده که شاید گوگل رفته رفته سرویس هنگ‌اوت و اپلیکیشن پیام‌رسان کنونی خود را به دلیل ورود Allo متوقف سازد و در واقع Allo را به عنوان اپلیکیشنی که می‌توان با آن چت‌ها، اس‌ام‌اس‌ها و ... را مدیریت کرد، در بین کاربران جا بیاندازد.

اما ممکن است آنچه گفته شد رخ ندهد. گزارشی جدید از انجمن XDA منتشر شده مبنی بر اینکه احتمالا گوگل هنگ‌اوت و اپلیکیشن پیام‌رسان خود را متوقف نساخته و همچنان این دو سرویس را نیز فعال نگه دارد. منبع یاد شده اعلام کرده که دو سرویس هنگ‌اوت و اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل در حال حاضر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و گوگل قصد ندارد Allo را به یک اپلیکیشن همه‌کاره مبدل سازد. این گفته یعنی، اپلیکیشن Allo فقط قادر به دریافت پیام‌های مخصوص به خود است و نمی‌توان با آن پیام‌های کوتاه و پیام‌های هنگ‌اوت را دریافت و مدیریت کرد.

البته در لحظه معرفی پیام‌رسان Allo، گوگل خود نیز اعلام کرده بود که این سرویس یک پیام‌رسان مستقل است و قرار نیست جایگزینی برای هنگ‌اوت باشد. در هرحال باوجود امکانات بسیار زیادی که Allo دارد و نیز قابلیت‌های مرتبط با دستیار صوتی گوگل در این پیام‌رسان، حدس زده می‌شود که گوگل علاقه‌ای به تبدیل کردن آن به یک اپلیکیشن همه‌کاره پیام‌رسان ندارد. در این صورت ممکن است Allo بتواند جایگزینی برای سرویس‌های مشابه رقیب نظیر واتس‌اپ، آی‌مسیج، ‌BBM و ... باشد.

در هرحال، در نسخه‌های پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ نوقا هیچ رد و اثری از اینکه قرار است Allo جایگزین سرویس‌های کنونی پیام‌رسان گوگل نظیر هنگ‌اوت و اپ مسنجر این کمپانی شود، نیست. بنابراین اگر ترجیح می‌دهید از چند اپلیکیشن برای اهداف گوناگون بهره ببرید جای امیدواری است که این شرایط برای اپلیکیشن Allo و سرویس‌های پیام‌رسان گوگل رخ دهد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید Allo به عنوان یک اپلیکیشن جامع و جایگزین هنگ‌اوت شود یا به صورت جداگانه به فعالیت خود ادامه دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات