هواوی دستگاه هایی را بر پایه پلت فرم DayDream تا آخر سال ۲۰۱۶ معرفی می کند

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی گوگل در ابتدای کنفرانس Google I/O پلت‌فرم Day Dream را معرفی کرد. این پلت‌فرم اختصاصی واقعیت مجازی گوگل، بر اساس اندروید N توسعه داده شده است. اکنون شرکت هواوی اعلام کرده که دستگاه‌هایی را بر پایه این پلت‌فرم تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی هواوی اعلام کرد که جزو اولین شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند است که از پلت‌فرم واقعیت مجازی Day Dream پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس اظهارات این شرکت، گوشی‌ها، هدست‌ها و کنترلر‌های Day Dream هواوی تا پایان سال معرفی می‌شوند.

این کمپانی با ارسال خبری به رسانه‌ها اعلام کرد : "هواوی به دنبال این است که با گوگل و دیگر بزرگان صنعت جهان همکاری کند تا یک اکو‌سیستم بسازد و تجربه ای غنی و جذاب از Day Dream را از طریق اختراعات جدید در زمینه واقعیت مجازی، برنامه‌ها و محتواها، در اختیار کاربران بگذارد."

اطلاعات این کمپانی چینی در رابطه با زمان این تغییرات کمی مبهم است. این کمپانی اعلام کرده که گوشی‌ها، هدست‌ها و کنترلر‌های Day Dream را تا پایان سال معرفی می‌کند. بنابراین مشخص نیست که در پایان سال این محصولات تنها معرفی می‌شوند یا اینکه می‌توانیم شاهد عرضه‌ی آن نیز باشیم. هنوز اخبار دقیق‌تری از طریق کمپانی هواوی اعلام نشده است.

Day Dream گوگل یک پلت فرم واقعیت مجازی بر اساس اندروید N است. در خلال نطق اصلی کنفرانس Google I/O در روز چهارشنبه، این شرکت اعلام کرد که این پلت‌فرم علاوه بر پشتیبانی از چندین برنامه گوگل، دسترسی به محتوای واقعیت مجازی شبکه‌های HBO، CNN، Hulu و نتفلیکس را نیز امکان پذیر می‌کند.

بر خلاف شایعاتی که پیش از کنفرانس گوگل منتشر شده بود، هدست واقعیت مجازی جدید گوگل در بخش اصلی کنفرانس معرفی نشد. بلکه تنها طرحی از یک هدست نمایش داده شد که گوگل اعلام کرد دیگر شرکت‌ها (مانند هواوی) می‌توانند از این طرح برای ساخت هدست‌های خود استفاده کنند.

به نظر شما هواوی می‌تواند وسایل مفیدی را در این رابطه معرفی و عرضه کند؟ آینده واقعیت مجازی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات