آئودی A6 و A7 مدل 2017 با بهبود‌های جزیی معرفی شدند

یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آئودی مدل ۲۰۱۷ سدان‌های لوکس A6 و A7 را تحت بهینه‌سازی‌هایی قرار داده تا بتواند به رقابت با محصولات قدرتمند این کلاس اعم از مرسدس بنز ای کلاس و بی ام و سری 5 بپردازد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

۶ سال پیش آئوی خودروهای A6 و A7 را به بازار عرضه کرد. سدان‌های سایز بزرگ آئودی هنوز دستخوش تغییرات عمده‌ای نشده‌اند. با این حال خودروساز اینگلشتات برای ادامه‌ی رقابت فشرده‌ با محصولات مرسدس بنز و بی‌ام‌و، بهینه‌سازی‌های در بخش بدنه و کابین A7 و A6 اعمال کرده و از جدید‌ترین تکنولوژی‌های موجود در آن‌ها بهره برده است.

آئودی A6
آئودی A6
آئودی A6
آئودی A6
آئودی A6

تغییرات ظاهری A7 و A6 مدل ۲۰۱۷ عبارت است از طراحی جدید قسمت جلو و عقب، سپرها عضلانی‌تر و دیفیوز‌های جدید بخش انتهایی خودرو. از تغییرات داخل کابین نیز می‌توان به نورپردازی ال‌ای‌دی جدید، روکش‌های جدید و رنگ‌های متنوع‌تر نام برد. سیستم چندرسانه‌ای و سرگرمی نیز بروزرسانی‌های گسترده‌ای برای ارتقای تجربه‌ی کاربری تجربه کرده و در بخش عقب کابین نیز دو تبلت‌ تعبیه شده است تا به سرنشینان این بخش نیز امکانات گسترده‌ی چندرسانه‌ای و سرگرمی ارایه بدهد. بازه‌ی رنگ‌های بدنه و رینگ‌ها نیز A7‌ و A6 افزایش یافته است. در بخش قوای محرکه و انتقال قدرت، آئودی از نمونه‌های به کار رفته در نسل پیشین این خودروها استفاده کرده است.

آئودی A6
آئودی A6 استیشن
آئودی A6 استیشن
آئودی A6 استیشن
آئودی A6 استیشن

آئودی امیدوار است بدین وسیله و با ارایه‌ی محصولاتی بی‌نقص، نظر مشتری‌ها را به محصولات خود جلب کند. البته باید در نظر داشته باشیم که در این رده‌ی قیمتی رقبای سرسخت و جدیدی اعم از مرسدس بنز E-Class، کادیلاک CTS، جاگوار XF و مازراتی گیبلی قرار دارند. در این کلاس از خودروها نباید از بی‌ام‌و سری ۵ و لکسوس GS‌ نیز فراموش کرد که با وجود گذشت زمان زیادی از معرفی به بازار، طرفداران زیادی دارند.

تغییرات مذکور تنها به مدل‌های A6 و A7 محدود نمی‌شوند و در نمونه‌های قدرتمند‌تر S6، S7 و مدل Allroad Quattro نیز اعمال شده‌اند. فروش مدل ۲۰۱۷ سدان‌های سایز بزرگ آئودی به زودی آغاز خواهد شد و تابستان سال جاری میلادی به تحویل آن‌ها به مشتریان اختصاص یافته است.

آئودی A7
آئودی A7
آئودی A7
آئودی A7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات