Knox سامسونگ، قدرتمندترین پلتفرم امنیتی موبایلی است

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ چند سال پیش سیستم امنیتی اختصاصی موبایلی خود را معرفی کرد. این پلفترم که Knox نام دارد حالا توانسته عنوان قدرتمندترین سیستم امنیتی موبایلی را از آن خود کند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

سامسونگ به تازگی جدیدترین نسخه‌ی سیستم امنیتی Knox را منتشر کرده است. این سیستم که به صورت پیش‌فرض بر روی بسیاری از محصولات اندرویدی این غول کره‌ای نصب شده، حالا توانسته لقب قدرتمندترین پلتفرم موبایلی را بر اساس نتایج گزارش Gartner Inc از آن خود کند. این گزارش با عنوان «امنیت موبایل: مقایسه‌‌ی پلتفرم‌ها» منتشر شده است.

از آنجا که پلتفرم Knox شرکت یاد شده توانسته عنوان قدرتمندترین پلتفرم موبایلی را بر طبق اعلام Gartner بدست بیاورد، می‌توان دریافت که رتبه‌ی این پلتفرم در اکثر موارد بسیار بالا بوده است و باعث شده تا سامسونگ به عنوان یکی از پیشروان روش‌های اعتبارسنجی، مدیریت کدگذاری، محافظت در برابر روت و جیل‌بریک و نیز احراز هویت اپلیکیشن‌ها شناخته شود.

برای کسانی که با سیستم امنیتی Knox آشنایی ندارند باید بگوییم این پلتفرم، تلفن‌های هوشمند را در برابر تهدیدها و خطرات امنیتی مختلف، بلافاصله پس از اجرای آن‌ها محافظت می‌کند. هر اپلیکیشنی که در حال اجرا باشد، فایل‌های دانلود شده و ویدیویی که در حال پخش است، همگی توسط این سیستم مورد بررسی قرار می‌گیرند تا امنیت آن‌ها تایید شود. اگر محتوایی در گوشی هوشمند کاربر دارای خطر امنیتی باشد، Knox به صورت خودکار آن‌ را شناسایی و با آن مقابله خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که مشکل امنیتی برای تلفن هوشمند وجود نداشته باشد.

نظر شما در مورد پلتفرم Knox چیست؟ اگر از جمله افرادی هستید که تلفن هوشمند یا تبلت سامسونگی دارید، آیا تا به حال از این سیستم بهره برده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات