اطلاعات بیشتری از اچ تی سی 10 فاش شد: صفحه نمایش Super LCD 5 و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی

یک‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی معتبر و نام آشنا، اطلاعات جدیدی در مورد اچ تی سی 10، پرچمدار جدید این شرکت تایوانی فاش کرده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

ایوان بلس با حساب کاربری evaleaks خود شناخته شده است. حال وی اطلاعات جدیدی را در مورد پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی یعنی اچ‌تی‌سی ۱۰ فاش کرده است.

بنابر گفته‌ی وی صفحه‌نمایش اچ‌تی‌سی ۱۰ از نوع Super LCD بوده و از نوع آمولد نخواهد بود. همچنین باتری گوشی جدید اچ‌تی‌سی ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. صفحه‌نمایش سوپر ال‌سی‌دی در قیاس با ال‌سی‌دی معمولی تفاوت عمده‌ای دارد. در این نوع پنل‌ها هیچ فاصله‌‌ای بین شیشه‌ی بیرونی صفحه‌نمایش و اجزای آن وجود ندارد.

در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که اچ‌تی‌سی دوربین پرچمدار جدید خود را بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند خواند. همچنین به تازگی تصاویری از این گوشی نیز فاش شد.

انتظار می‌رود صفحه‌نمایش LCD این گوشی دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی بوده و قدرت پردازشی گوشی را نیز پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ برعهده بگیرد.

این گوشی در روز ۳۱ فروردین ۹۵ عرضه خواهد شد، اما در مورد زمان معرفی آن در حال حاضر اطلاعاتی در دست نیست و باید برای اطلاع بیشتر از آن منتظر روزهای آینده بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی اچ‌تی‌سی ۱۰ در زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات