رندرهای باکیفیتی از گوشی اچ تی سی 10 منتشر شد

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
قرار است به زودی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی موسوم به HTC 10 معرفی شود. تا کنون تصاویر و برخی مشخصات فنی این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد کمپانی تایوانی سازنده‌ی آن قصد دارد همچنان در بازای گوشی‌های هوشمند حضوری پرقدرت داشته باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا رندرهای با کیفیتی از اچ‌تی‌سی ۱۰ را با هم ببینیم.
تبلیغات

HTC One M10 یا HTC 10 نام پرچمدار بعدی کمپانی اچ‌تی‌سی است که به گفته‌ی مدیران این شرکت تایوانی قرار است برای اولین با دوربینی در کلاس جهانی عرضه شود. تا کنون چندین تصویر و برخی از مشخصات فنی این گوشی فاش شده که نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی همچنان به ادامه راه امیدوار است.

طراحی با نام مستعار LeoSide، براساس اطلاعات و گمانه‌زنی‌های منتشر شده، رندرهای با کیفیتی از گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ تهیه کرده که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید. البته یادتان باشد این رندرها تنها نمونه‌های غیررسمی هستند و ممکن است محصول نهایی تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

رندرهای منتشر شده با تصاویر فاش شده توسط OnLeaks شباهت‌های زیادی دارد و به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی توانسته میان زبان طراحی سنتی خود با طراحی مدرن و جذاب امروزی تعادل خوبی برقرار کند. گرچه به نظر می‌رسد طراحی مشتری‌پسند لئوساید تنها جنبه‌ی ظاهری گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ و رنگ‌بندی مشکی خاکستری و مشکی نقره‌ای را نشان می‌دهد.

در حال حاضر گوشی گلکسی اس ۷ که مدتی است فروش آن آغاز شده یکی از بهترین طراحی‌های موجود را دارد که گفته می‌شود به استانداری برای طراحی گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهد شد. براساس رندرهای منتشر شده به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی ۱۰ شباهت‌های زیادی با پرچمدار سامسونگ دارد.

با اینکه نمی‌توان به طور قطعی اعلام کرده تصاویر یا رندرهای منتشر شده با محصول نهایی اچ‌تی‌سی یکسان است، ولی با فرض اینکه پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی همین محصول نشان داده شده در رندرها باشد، آیا حاضرید برای خرید HTC 10 هزینه کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات