گوگل در تلاش برای بهبود تجربه تماس در هنگ اوتز

دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در حال ایجاد تغییراتی بزرگ در پیام‌رسان هنگ‌اوتز است تا کیفیت تماس‌های صوتی و تصویری را در این سرویس افزایش دهد. این کمپانی در تلاش است تا موانع ارتباطی بین تماس دو شخص را از بین ببرد و ارتباط مستقیم نظیر به نظیر ایجاد کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 تاکنون سرویس‌های گوگل به عنوان یک ارتباط میانی بین یک شخص و شخص دیگر بوده‌اند اما گوگل تلاش می‌کند ارتباط و کیفیت بد تماس‌ها را با اتصال کاربر به کاربر کمتر کند.

البته گوگل هنوز هم در تنظیم این مکالمات دخیل است ولی دیگر کاربران اطلاعات تماس را به صورت مستقیم برای یکدیگر می‌فرستند که علاوه بر افزایش کیفیت این تماس‌ها، منجر به افزایش امنیت و استفاده هرچه بهینه‌تر از پهنای باند کاربران نیز خواهد شد.

در اتصالات Peer to Peer آی‌پی طرف مقابل قابل رویت است که این مسئله می‌تواند مشکلات امنیتی را برای کاربر به همراه داشته باشد. ولی به نظر می‌رسد که گوگل نیز همانند اپلیکیشن اسکایپ (در اسکایپ نیز تماس‌ها به روش peer to peer انجام می‌گردد) اقدامات امنیتی لازم همانند مخفی کردن آی‌پی افراد را در ارایه این بروزرسانی لحاظ خواهد کرد.

در حال حاضر اگر صاحب یک دستگاه اندرویدی هستید و تماسی از طریق هنگ‌اوتز با شخص دارای نسخه جدید از اندروید بگیرید، احتمالا ارتباطی واضح‌تر و بسیار بهتر را تجربه خواهید کرد. در آینده‌ای نزدیک تماس صوتی و تصویری از طریق هنگ‌اوتز به یک استاندارد تبدیل خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات