اچ تی سی پرچمدار جدیدش را ۲۳ فروردین با نام جدید معرفی می‌کند

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
طی سال‌های اخیر عادت کرده‌ایم که گوشی هوشمند پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی را در کنگره جهانی موبایل ببینیم. با این حال به نظر می‌رسد امسال این شرکت روند دیگری را برگزیده و تصمیم دارد تا پرچمدار جدید خود را در تاریخ دیگری معرفی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بسیاری از علاقمندان دنیای گوشی‌‌های هوشمند از همین حالا گوش‌های خود را برای اخبار مرتبط با کنگره جهانی موبایل که بزودی در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، تیز کرده‌اند چرا که برندهای معتبر دنیای فناوری از جمله سامسونگ و ال‌جی قصد دارند تا از اولین گوشی پرچمدار خود در سال ۲۰۱۶ طی این رویداد رونمایی کنند. انتظار می‌رفت اچ‌تی‌سی هم طبق سنت هر سال خود از پرچمدار جدیدی در جریان MWC 2016 رونمایی کند اما گویا اچ‌تی‌سی برنامه دیگری دارد.

اچ‌تی‌سی وان ام ۱۰ که طی روزهای اخیر برخی از مشخصات سخت‌افزاری آن مورد گمانه‌زنی قرار گرفته هنوز به طور رسمی توسط اچ‌تی‌سی تایید نشده است. امروز شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر این که اچ‌تی‌سی قصد ندارد تا پرچمدار جدید خود را در مراسم MWC 2016 معرفی کند بلکه در یک رویداد جداگانه در ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) به معرفی گوشی هوشمند جدید خود خواهد پرداخت. نکته جالب توجه دیگر این که به نظر می‌رسد قرار نیست این گوشی هوشمند جدید با نام وان ام ۱۰ معرفی شود و اچ‌سی قرار است نام دیگری را برای پرچمدار خود در نظر بگیرد البته در نام جدید هم کلمه One همچنان وجود خواهد داشت. 

چه این شایعات درست باشند یا نباشند و این که آیا نام جدید فقط قرار است درون خود شرکت اچ‌تی‌سی به عنوان کد جدیدی برای پرچمدار جدید مطرح باشد یا در بازار هم از نام جدیدی استفاده خواهد شد، به هر حال چیز عجیبی نیست که اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته باشد تا کمی شرایط را تغییر دهد و گوشی پرچمدار جدیدش با ۳ مدل پیشین خود متمایز باشد.

جدا از تاریخ جدیدی که برای معرفی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی معرفی شده است، به نظر می‌رسد که طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است تا مراسم معرفی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در شهر لندن برگزار شود. به هر حال فعلا این موارد در حد شایعه است که شاید حتی برای بسیاری از افراد نام گوشی اچ‌تی‌سی چندان مهم نباشد بلکه این سخت‌افزار جدید، طراحی جدید، رابط نرم‌افزاری کاربر پسندتر و البته قیمت آن است که اهمیت دارد. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات