گوشی اندرویدی کداک با دوربین ۲۱ مگاپیکسلی معرفی شد

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت کداک گوشی هوشمند اندرویدی خود را با نام Ektra رونمایی کرد. این گوشی از دوربین ۲۱ مگاپیکسلی اصلی و ۱۳ مگاپیکسلی سلفی برخوردار است.
تبلیغات

نام کداک برای بسیار یادآور خاطرات گذشته و عکس‌های گرفته شده توسط دوربین‌های پولاروید است، این شرکت که فعالیت گسترده‌ای در ساخت دوربین‌های مختلف در سال‌های گذشته داشته، این‌بار با ایده‌ای تازه پا به عرصه‌ی رقابت با بزرگان نهاده است.

کداک با همکاری Bullitt Gruop قرار است اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود را وارد بازار کند. با اینکه امروزه بازار از  گوشی‌های هوشمند مختلفی اشباع شده اما به نظر می‌رسد وجود دوربین ویژه‌ای که برای این موبایل در نظر گرفته شده است می‌تواند برگ برنده‌ی کداک باشد.

نام این محصول Kodak Ektra است و با دروبین ۲۱ و ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و جلو، رم ۳ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت، صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی و پردازنده‌ی 10 هسته‌ای Helio X20 قرار است به دست علاقمندان برسد.

علاوه بر این سخت افزار مناسب، موبایل کداک از امکانات مهمی همچون دیافراگم f2.0، تثبیت کننده‌ی تصاویر اپتیکی، تنظیمات گسترده‌ی تصویر برداری به صورت Manual، قابلیت Portrait Mode و تنظیمات پیشرفته‌ی ISO و White Balance برخوردار است.

علاوه بر ویرایش آنی تصاویر گرفته شده می‌توانید آنها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید و اگر دوست دارید تا یک نسخه‌ی چاپ شده از عکستان را داشته باشید کافی است که تصویر دلخواه را برای سرویس چاپ کداک ارسال کنید و عکستان را درب منزل تحویل بگیرید.

دوربین این گوشی علاوه بر ثبت تصاویر زیبا، قابلیت فیلمبرداری 4K را نیز داشته و می‌توانید از مد‌های فیلمبرداری دوربین‌های قدیمی کداک و فیلتر‌های سوپر ۸ این کمپانی در تهیه فیلم‌های خود استفاده کنید.

این گوشی قرار است فعلاً در منطقه‌ی اروپا عرضه شود و احتمالا به زودی در آمریکا نیز عرضه خواهد شد. قیمتی محصول حدود ۴۴۹ پوند اعلام شده است.

باید دید آیا کداک اکترا قادر خواهد بود با بزرگانی همچون آیفون یا پرچمداران سامسونگ رقابت کند یا خیر؟

نظر شما در مورد این محصول جدید شرکت کداک چیست؟

کداک اکترا
کداک اکترا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات