مایکروسافت از لوازم جانبی جدیدی به نام Surface Dial رونمایی کرد

چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت لوازم جانبی جدیدی به نام سرفیس دایل را برای کامپیوتر همه‌کاره سرفیس استودیو رونمایی کرده که به کاربر اجازه استفاده آسان‌تر از اپلیکیشن‌ها را می‌دهد.
تبلیغات

کمپانی مایکروسافت در جریان مراسم امشب خود، از یک محصول جدید به نام سرفیس استودیو رونمایی کرده که درواقع یک آل-این-وان قدرتمند است. مانند تمام محصولات مایکروسافت که برای آنها لوازم جانبی متنوعی معرفی می‌شود این دستگاه نیز دارای لوازم جانبی جالبی بوده که یکی از آنها استودیو دایل نام دارد.

استودیو دایل درواقع یک گوی بزرگ است که بیشتر شبیه به پالت‌های الکترونیکی بوده و وقتی آن را بر روی نمایشگر سرفیس استودیو قرار دهید، منویی محوری شکل به دور آن باز می‌شود.

این منو با توجه به اپلیکیشنی که اجرا می‌کنید می‌تواند رنگ‌های مختلف را در یک اپلیکیشن نقاشی به شما نشان دهد یا در برنامه‌های کاربردی تبدیل به یک میانبر مفید برای گزینه‌های مختلف شود. درواقع سرفیس دایل به شما کمک کند تا استفاده از اپلیکیشن‌ها آسان‌تر گردد. طراحی گرد این لوازم جانبی به کاربر اجازه می‌دهد تا آنچه در نمایشگر قرار دارد را کنترل کرده و همچنین از فیدبک لمسی برای دسترسی به گزینه‌های دیگر استفاده کند.

ایده‌ای که پشت سرفیس دایل قرار دارد این است که به طراحان و هنرمندان اجازه داده شود تا در خلق آثار خود بتوانند از هر دو دستشان استفاده کنند.

خبر خوبی نیز که در مورد این محصول وجود دارد این است که با وجود تبلیغ آن برای سرفیس استودیو، کاربرانی که از محصولاتی مانند سرفیس پرو 3، سرفیس پرو 4 و همچنین سرفیس بوک استفاده می‌کنند نیز می‌توانند از سرفیس دایل بهره ببرند.

به گفته مایکروسافت، سرفیس دایل قرار است در ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) به قیمت ۹۹ دلار عرضه شود. البته در صورتی که سرفیس استودیو را پیش‌خرید کنید می‌توانید این محصول را به صورت مجانی دریافت کنید. لازم به ذکر است که پیش‌خرید کامپیوتر همه‌کاره جدید مایکروسافت از قیمت ۲۹۹۹ دلار شروع خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات