تصویر میت 9 همزمان با ارسال دعوتنامه هواوی برای 13 آبان فاش شد

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پس از آنکه هواوی دعوتنامه‌ی مراسم سوم نوامبر یا ۱۳ آبان را منتشر کرد، تصویری از میت ۹ فاش شد.
تبلیغات

هواوی ساعاتی پیش دعوتنامه‌های مراسم سوم نوامبر یا ۱۳ آبان ماه را ارسال کرد. انتظار می‌رود در این مراسم هواوی پرچمدار دوم خود را در سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی کند. این پرچمدار همان میت ۹ است که براساس اطلاعات فاش شده از آن تا به امروز گوشی قدرتمند و پرادعایی به نظر می‌رسد.

لحظاتی پس از آنکه هواوی دعوتنامه‌ی مراسم خود را ارسال کرد، تصویری از این گوشی هوشمند فاش شد. هرچند هواوی در مراسم سوم نوامبر خبری از رونمایی میت ۹ نداده، اما انتظار می‌رود در این مراسم شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند جدید چینی‌ها باشیم.

میت 9 را باید نسل جدید پرچمدار سال گذشته‌ی این کمپانی خواند که با نام میت ۸ راهی بازار کرد. در تصاویر جدید منتشر شده، می‌توان دوربین دوگانه این گوشی هوشمند را مشاهده کرد. هواوی همانند پی 9، در این گوشی هوشمند نیز از دوربین دوگانه که تحت لیسانس لایکا توسعه یافته، استفاده خواهد کرد. البته با توجه به اینکه تصویر مورد نظر گوشی هوشمند منتسب به میت 9 را درون قابی نمایش می‌دهد، از این‌رو نمی‌توان جزئیات ظاهر این گوشی هوشمند را به روشنی دید. علاوه بر دوربین دوگانه باید به قرار گرفتن سنسور اثر انگشت زیر دوربین و همچنین فلش تک رنگ در کنار دوربین اشاره کرد.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، در گوشه‌های این گوشی لکه‌های نورانی قرار گرفته که برای عدم نمایش جزئیات طراحی لبه‌ها است. انتظار می‌رود میت ۹ که با اسم رمز منهتن شناخته می‌شود، همراه با دوربین ۸ مگاپیکسل سلفی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دوگانه در پشت با لرزش‌گیر اپتیکال، تراشه‌ی Kirin 960، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و درگاه USB نوع C راهی بازار شود. البته نسخه‌های مجهز به حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از وجود حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی بهره خواهند برد. ضمنا باتری این گوشی نیز ظرفیت ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات