نیسان خودروی مفهومی Titan XD Warrior را معرفی کرد

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
شرکت نیسان طی روزهای گذشته در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ از طرح مفهومی بسیار جذاب خودروی Titan XD Warrior رونمایی کرد. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت خودروسازی نیسان اخیرا و در نمایشگاه خودروی دیترویت، از طرح مفهومی خودروی Titan XD Warrior که در حقیقت نسخه‌ای به روز شده از خودروی Titan XD است، رونمایی کرد. در این خودرو نیز همانند Titan XD از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر کامینز استفاده شده است. طول سیستم تعلیق Warrior نسبت به نسخه‌ی عادی Titan XD، در حدود ۷.۶ سانتی‌مترافزایش یافته و در آن از تایرهای قطور ۳۷ اینچی استفاده شده است. در حقیقت نیسان در این خودرو از سیستم تعلیقی استفاده کرده که مناسب خودروهای مسابقه‌ای است. نیسان با اضافه‌کردن المان‌هایی مانند پوشش گل‌گیر، چراغ‌های سقفی و اسپویلرهایی از جنس فیبر کربن، به این خودرو ظاهری خشن بخشیده و آن را به گزینه‌ای مناسب برای مسابقات آفرود بدل کرده است.

gallery 1452549244 nissan titan warrior concept 17 889c3

اما در نمای داخلی این خودرو نیز از همان طیف رنگ و زبان طراحی بدنه‌ی آن بهره گرفته شده است. نصب غربیلک فرمان تمام آلومینیومی و نمایشگرها و کلیدهای اضافی در این خودرو با هدف بهره بردن از تمام توان و قابلیت‌های آفرود این خودرو صورت گرفته است.

gallery 1452549135 nissan titan warrior concept 52 151b7

متاسفانه شرکت نیسان اطلاعاتی در خصوص تولید یا عدم تولید این خودروی مفهومی منتشر نکرده است. اما از بیانیه‌ی این شرکت می‌توان برداشت کرد که احتمال تولید انبوه Titan XD Warrior وجود دارد. خوزه مونیوز رئیس شعبه‌ی ایالت متحده‌ی نیسان می‌گوید:

خریداران خودروهای پیکاپ، میلی وصف‌ناپذیر به بهره‌گیری از قابلیت‌های خاص و منحصربه فرد دارند.

احتمالا برنامه‌ی شرکت نیسان برای سود بردن از این خواست و تمایل خریداران خودروهای پیکاپ، تولید انبوه و عرضه‌ی Titan XD Warrior به بازار خواهد بود.

gallery 1452549055 nissan titan warrior concept 08 5c9f7

 اما قطع به یقین می‌توان انتظار داشت که نیسان نسخه‌های مختلفی از Titan را روانه‌ی بازار کند. از این جمله می‌توان به نسخه‌ای کوچک‌تر از Titan XD اشاره کرد. در حال حاضر تنها نسخه‌ی دیزلی از خودروی Titan چهار درب به بازار عرضه شده است. در آینده‌ی نزدیک نیز شاهد عرضه‌ی این پیکاپ در دو نسخه‌ی جدید یکی با پیشرانه‌ی بنزینی ۸ سیلندر ۳۹۰ اسب بخاری و دیگری با پیشرانه‌‌ای نامعلوم، خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات