اکانت توییتر و وب‌ سایت تسلا هک شد

یک‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
حدود چند ساعت پیش در اکانت توییتر و وب‌سایت رسمی تسلا فعالیت‌های مشکوکی دیده شد که بر اساس آن توییت عجیبی از اکانت توییتر منتشر شد، در این توییت اعلام شده که کمپانی تسلا دیگر هیچ کنترلی روی حساب کاربری توییتر خود ندارد.
تبلیغات

 در توییتی که از حساب کاربری تسلا منتشر شده، هکرها شماره تلفنی را توییت کرده و گفته‌اند که هرکس با این شماره تلفن تماس بگیرد، یک خودروی رایگان از تسلا دریافت خواهد کرد. پس از این توییت نام کاربری تسلا به RIPPRGANG# تغییر یافت.

teslatw

وب‌سایت رسمی تسلا نیز شاهد فعالیت‌های مشکوک و در نهایت دیفیس بود:

tesweb

حساب کاربری توییتر با نام rootworx@ چندین بار توییتی را منتشر کرده که هیچ مسئولیتی را در قبال این هک قبول نمی‌کند. این توییت بخاطر شماره تلفنی که در اکانت رسمی توییتر درج شده بود از سمت rootworx@ منتشر شد، زیرا شماره تلفن متعلق به این فرد بود.

shtw

بسیاری از حساب‌های کاربری توییتر و حتی صاحبان خود توییتر نیز در طول زمان درگیر هک و حملات سایبری شده‌اند و معمولا این اتفاق برای اکثر کمپانی‌های بزرگ رخ می‌دهد. از آنجایی که وب‌سایت تسلا به راحتی هک شده، به نظر می‌رسد رخنه امنیتی بزرگی در وب‌سایت این کمپانی وجود داشت. پس از این هک، تسلا کنترل حساب کاربری توییتر خود را به دست گرفت ولی هنوز وب‌سایت غیرفعال است. 

پس از این هک، حساب کاربری ایلان ماسک نیز هک شد:

elon
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات