با نرم‌افزار Andy، اندروید را در کامپیوتر تجربه کنید

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
مطالعه 4 دقیقه
اندی، شبیه‌سازی اندرویدی روی کامپیوترهای شخصی است و با آن می‌توانید اپلیکیشن‌های اندرویدی را در ویندوز اجرا کنید.
تبلیغات

نرم‌افزار Andy  اندروید را در مک و ویندوز شبیه‌سازی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ساز اندرویدی استفاده کنیم. به‌طور مثال ممکن است بخواهید از iPhone سوییچ کنید به نکسوس گوگل که در این صورت می‌توان از این ابزار جهت تجربه رابط‌کاربری و آشنایی بیشتر با اندروید استفاده کنید؛ شاید ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی مثل whatsApp را روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید Calsh of Clans را روی نمایشگر بزرگ‌تر بازی کنید.

هر هدفی که داشته باشید ابزار Andy می‌تواند جواب گو باشد. برخلاف BlueStacks که تنها قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید است، این ابزار رایگان بطور کامل تجربه اندروید  را در ویندوز و مک ارائه می‌دهد؛ علاوه بر این حتی امکان یکسان‌سازی بین دیگر ابزار‌های اندرویدی را نیز فراهم می‌سازد. روش نصب و را اندازی:

قدم اول: نرم ‌افزار Andy را دانلود و نصب کنید، هنگام نصب، فایروال ویندوز اجازه دسترسی برنامه را طلب می کند؛ شما نیز باید گزینه Allow Access را انتخاب کنید. (ما این شبیه‌ساز را در ویندوز ۸ آزمایش کردیم)

andy-firewall

قدم دوم: مراحل بوت حدود یک دقیقه به طول می‌انجامد؛ بعد از آن با صفحه خوش‌آمد اندروید مواجه می‌شوید؛ صفحه‌ای که هر ابزار اندرویدی برای اولین بار آن را نمایش می‌دهد (Andy در حال حاضر اندروید ۴.۲ را اجرا می‌کند). با استفاده از ماوس بر روی دکمه استارت کلیک کنید؛ اگر هم نمایشگر شما از نوع چند لمسی است می‌تواند با تپ‌کردن بر روی دکمه استارت مراحل را ادامه دهید.

andy-welcome

قدم سوم: در صورت داشتن حساب گوگل، آن را وارد کنید و سپس طبق منو‌ها مراحل را ادامه دهید. در ادامه مراحل راه‌اندازی، برای همگام‌سازی بین ابزارها، اپلیکیشن 1clicksync دو مرتبه از شما می‌خواهد که جزئیات حساب گوگل‌تان را وارد کنید.

andy-sign-in.png

قدم چهارم: بعد از اتمام مراحل اولیه باید با صفحه Home روبرو شوید؛ در پایین پنجره، نوار ابزار Andy امکان چرخش صفحه را در اختیارتان گذاشته است که با استفاده از آن می‌توانید حالت صفحه را به افقی یا عمودی تغییر دهید. همچنین دکمه‌ای وجود دارد که امکان تعویض دو حالت تمام صفحه و Window را فراهم می‌سازد. دکمه‌های Home، ‌Back، Multi tasking هم درست مشابه تبلت‌های اندروید در جای خودشان قرار گرفته‌اند.

andy-apps

از این پس می‌توانید هر اپلیکیشن اندرویدی که می‌خواهید را اجرا کنید. هرچند که Andy از قابلیت‌های دیگری برخوردار است که در صورت تمایل می‌توانید از آنها نیز استفاده کنید.

اپلیکیشنی با نام Andy وجود دارد که با نصب‌کردن آن بر روی شبیه‌ساز Andy، تلفن‌هوشمند یا تلبت اندرویدی، می‌توانید شبیه‌ساز Andy را از طریق تلفن یا تبلت کنترل کنید. شاید این روش برای بازی‌هایی که از سنسور شتاب سنج استفاده ‌می‌کنند یا نیاز به نمایشگر لمسی دارند، ایده جالبی باشد.

andy-remote-control

در حال حاضر این اپلیکیشن در وب سایت Andy وجود ندارد؛ ولی این شرکت فایل APK اندی را در Dropbox قرار داده و از طریق این لینک می‌توانید آن را دانلود کنید. بعد از دانلود، فایل APK را به بر روی همه دستگاه‌هایی که دارید انتقال دهید و آن را نصب کنید (جهت برقراری ارتباط بین دستگاه‌ها، باید همه آنها به یک شبکه بی‌سیم متصل باشند).

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات