گوگل با inbox، سرویس پست الکترونیکی را باز تعریف می‌کند

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
گوگل از سرویس جدید خود با نام Inbox رونمایی کرد. به نظر می‌رسد اینباکس، یک اپلیکیشن جدید برای اندروید، iOS است و همچنین یک نسخه‌ی تحت وب دارد.
تبلیغات

نزدیک به یک دهه از معرفی جیمیل می‌گذرد و گوگل نیز به شکل تحسین برانگیزی این سرویس را طی این سال‌ها توسعه داد تا چه از نظر امکانات و چه از نظر رابط کاربری بهبود یابد. جیمیل وقتی رونمایی شد ۱ گیگابایت فضای مجانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد و این در حالی بود که سرویس‌های رقیب آن مثل یاهو یا هات‌میل تنها ۲ تا ۴ مگابایت فضای مجانی ارائه می‌کردند.

گوگل در وب‌سایت اختصاصی سرویس Inbox نوشته است که «هر آنچه از جیمیل یاد گرفتیم را در Inbox بکار گرفتیم و مسیر تازه‌ای را شروع کردیم تا ایمیل را به فراتر از آنچه که هست وارد کنیم.»

گوگل یک ویدیو تبلیغاتی را برای معرفی سرویس Inbox ارائه کرده که با تماشای آن می‌توانید دید بهتری نسبت به آن بدست آوردید. گوگل در اینباکس تلاش کرده تا سرویس پست الکترونیکی را هوشمند کند. در این سرویس شما به شکل ساده‌تری به صورتحساب‌ها دسترسی خواهید داشت یا اطلاعات دقیقی از ترافیک بدست خواهید آورد. گوگل در Inbox تلاش کرده تا دسترسی به انبوهی از نامه‌های الکترونیکی دریافت شده را آسان سازد. گوگل در این سرویس ایمیل‌ها را به شکل هوشمندانه‌ای سازماندهی می‌کند.

در اینباکس شما می‌توانید برای هر آنچه که مایل هستید، هشدار یا یادآوری ایجاد کنید تا موردی را از دست ندهید.

در ادامه می‌توانید نحوه‌ی نمایش ایمیل ها در inbox را مشاهده کنید. در این سرویس ایمیل‌هایی که اهمیت بیشتری دارند در اولویت قرار می‌گیرند. نحوه‌ی نمایش نامه‌ها نیز در قالب کارتی شبیه به Google Now است.

bigtopblog fullres 630px

این سرویس در حال حاضر تنها بصورت دعوتی در اختیار محدودی از کاربران قرار گرفته است تا آزمایش‌های اولیه را پشت سر بگذارد. اگر شما هم مایل هستید تا این سرویس را آزمایش کنید، یک ایمیل بدون متن را به آدرس inbox@google.com ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات