تماشا کنید: غرفه‌ی جذاب گرین در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۴

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
گرین یکی از جذاب‌ترین غرفه‌های نمایشگاه الکامپ را به خود اختصاص داده است تا نگاه علاقمندان کامپیوترهای شخصی را به غرفه خود جلب کند.
تبلیغات

شرکت گرین پیش از برگزاری نمایشگاه الکامپ وعده‌ی حضوری فعال را به کاربران داده بود. در همین راستا نیز غرفه‌ی این تولید کننده‌ی مطرح ایرانی، یکی از جذاب‌ترین‌ها در میان سایر شرکت‌های فعال در نمایشگاه بود. برای مشاهده‌ی محصولات به نمایش درآمده در غرفه‌ی گرین، با زومیت همراه باشید.

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز با برند گرین یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه‌ی تولید سخت‌افزار‌های کامپیوتری است. این شرکت نام آشنا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده است و با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت، به خصوص در بخش پاور‌ کامپیوتر، خود را به برندی مطرح و انتخاب اول اکثر کاربران تبدیل کرده است. انواع پاور گرین در این غرفه به نمایش در آمده است.

گرین همچنین تمرکز زیادی در بخش خدمات پس از فروش داشته است و با شعار «گارانتی لبخند» رضایت مشتریان را در اولویت خود قرار داده است.

پاور گرین

غرفه‌ی گرین یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ به خصوص برای علاقه‌مندان به بازی و سخت‌افزار‌های کامپیوتری بود. نمایش محصولاتی جذاب و مختص گیمر‌ها، در کنار معرفی محصولات آینده‌ی این شرکت، باعث شده بود تا افراد زیادی به تماشای این غرفه بپردازند.

نمایش پاور‌های جدید گرین با راندمان ۹۲ درصد که مرغوب‌ترین خازن‌ها و قطعات مصرفی در آن‌ها به کار رفته بود، کیس‌های جدید با سیستم‌های خنک‌کننده‌ی پیشرفته و نمایش قدرت پاور‌های ساخت این شرکت با اتصال یکی از‌ آن‌ها به دو سیستم پرقدرت، از جمله بخش‌های جذاب غرفه‌ی گرین بود.

گرین برای گیمر‌ها و علاقه‌مندان به بازی نیز محصولات جدیدی را در معرض نمایش قرار داده بود. کیبورد‌های جدید گیمینگ با حروف فارسی به صورت بک‌لایت، یکی از گزینه‌های جالب برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری خواهد بود. هم‌چنین در بخشی از غرفه، گرین با بهره بردن از کامپیوتری قدرتمند و اتصال آن به سه مانیتور، تجربه‌ی جذابی را برای افرادی که فرصت استفاده از آن را داشتند، به ارمغان آورده بود.

کیس گرین

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های غرفه‌ی شرکت گرین، نمایش اورکلاک CPU اصلی، کارت گرافیک و رم و خنک‌سازی آن‌ها توسط نیتروژن مایع، بود. معرفی پاور‌های ۱۶۰۰ وات با قابلیت ارائه‌ی توان خروجی ۲۰۰۰ وات برای سه دقیقه، برای افراد علاقه‌مندان به اورکلاک نیز باعث شده بود تا کاربران این زمینه زمان زیادی را صرف تماشای غرفه‌ی گرین کنند.

هم‌چنین گرین با نمایش اسپیکر‌های جدید با توان‌های خروجی ۱۵ ،۲۵ و ۳۵ ، از ورود خود به صنعت اسپیکر‌‌های کامپیوتر رونمایی کرد. یکی دیگر از بخش‌های این غرفه، همکاری گرین با پی‌سی‌‌مُد برای تولید کامپیوتر‌های گیمینگ بود. نتیجه‌ی این همکاری کامپیوتر‌های قدرتمندی بود که نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی معرفی جامع محصولات به نمایش درآمده در غرفه‌ی گرین دعوت می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات