گوگل ویژگی بازگشت سریع ایمیل پس از ارسال را به Inbox اضافه می‌کند

یک‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین ویژگی دوست داشتنی و کاربردی ابزار‌های پیام رسان و ایمیل، توانایی حذف کردن پیام‌ها پس از خوانده شدن است. اما اینکه بتوان از ارسال یک پیام در حال ارسال یا فرستاده شده جلوگیری کرد، ویژگی است که تنها در اختیار چند سرویس محدود است.
تبلیغات

در واقع با ویژگی بازگرداندن ایمیل‌های ارسال شده می‌توانید پیامی که ناگهان ارسال شده را قبل از اینکه طرف مقابل قادر به خواندن آن شود به سرویس خود بازگردانید. ماه پیش BBM چنین ویژگی را برای پیام رسان خود معرفی کرد و اکنون گوگل قصد دارد این ویژگی جالب را به سرویس تازه تاسیس Inbox بیاورد.

در طول جلسه پرسش و پاسخ Reddit که سه عضو تیم توسعه دهنده اینباکس گوگل در آن حضور دارند، فاش شده برای اینکه کاربر بتواند پیامی که به تازگی ارسال شده را با یک دکمه "unsend" به صندوق ایمیل خود بازگرداند راهی وجود دارد. احتما‌لا شیوه کار به شکلی است که پس از ارسال یک ایمیل، برای مثال شما تا ۱۰ ثانیه مهلت دارید نظر خود را تغییر دهید و از ارسال ایمیل جلوگیری کنید.

ویژگی‌های دیگری که قرار است به سرویس Inbox گوگل اضافه شود شامل؛ استفاده از سرویس Inbox به صورت بین مرورگری، همچنین ادغام آن با گوگل درایو و انتشار اپلیکیشن نسخه مخصوص تبلت‌ این سرویس ایمیل است. در حال حاضر عضو شدن در سرویس ایمیل Inbox گوگل هنوز با دریافت دعوتنامه انجام می‌شود و پس از انجام مراحل آزمایشی که گوگل از استقبال جهانی آن انجام خواهد داد، به احتمال زیاد استفاده آزاد از این سرویس برای همه مهیا خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات