مدیر ارشد بخش گوگل پلاس، کمپانی را ترک کرد

جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
ویک گونداترا که وظیفه شکل گیری شبکه اجتماعی گوگل را برعهده داشت، اعلام نموده که در حال ترک گوگل پس از ۸ سال فعالیت در این شرکت است.
تبلیغات

گوانداترا در پستی که در شبکه اجتماعی گوگل پلاس درج نموده، اعلام کرده است که «حالا نوبت به سفر جدید رسیده است» او سعی نموده تا جزییات بیشتری را در این باره ذکر نکند و در عوض گفته است که «برای آینده هیجان زده است.»

گوانداترا در سال ۲۰۰۷ به گوگل ملحق شد و به این کمپانی کمک کرد تا وارد فضای موبایل شود. او مدیریت بخش موبایل و برقراری ارتباط با تیم توسعه‌دهندگان را برعهده داشت. او پس از شکل گیری پروژه Google+ و کنار زدن Buzz، مدیریت بخش شبکه اجتماعی گوگل را عهده‌دار شد.

هنوز مشخص نیست که گوانداترا به کدام شرکت خواهد پیوست و دلیل او برای ترک غول جستجوگر اینترنتی دنیا که هنوز در دنیای شبکه‌های اجتماعی موفق نشده، چه بوده است. برخی شایعه کرده‌اند که گوانداترا به مایکروسافت/نوکیا خواهد پیوست. گفته می‌شود که دیو بسبریس،‌ مدیر ارشد بخش مهندسی گوگل پلاس جانشین گوانداترا خواهد شد.

لری‌پیج مدیرعامل گوگل نیز از طریق پستی در گوگل پلاس ضمن تشکر از تلاش‌های گوانداترا، خروج او را تایید کرده است و گفته ما به تلاش خود برای خلق تجربه‌ای تازه ادامه می‌دهیم تا طرفداران بیشتری را جذب گوگل پلاس کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات