ال‌جی رسما تأیید کرد؛ عرضه گوشی وی 30 با دوربین دوگانه با لنزهای شیشه‌ای و گشودگی F1.6

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی، به‎طور رسمی تأیید کرده است که گوشی وی ۳۰ با دوربین دوگانه مجهز به لنزهایی با دریچه دیافراگم F1.6 و از جنس شیشه عرضه می‏‎شود.
تبلیغات

ال‌جی الکترونیکس به‎تازگی جزئیاتی در مورد دوربین اصلی گوشی پرچم‎دار جدید خود ارائه داده است. این سازنده کره‎ای از دوربین دوگانه با دریچه دیافراگم F1.6 و لنزهایی از جنس شیشه برای گوشی ال‌جی وی ۳۰ استفاده خواهد کرد.

دوربین الجی وی ۳۰

 عملکرد خوب دوربین‌های محصولات ال‎جی، مدت‌ها است که به عنوان یک مزیت برای گوشی‌های هوشمند این شرکت برشمرده می‌شود. ال‌جی وی ۳۰، از دوربین دوگانه مجهز به لنزهایی با گشودگی F1.6 استفاده خواهد کرد که بیشترین میزان گشودگی دریچه دیافراگم در میان دوربین گوشی‏‌های هوشمند فعلی به شمار می‌رود؛ هم‎چنین این لنزها در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند، شفاف‌ترین نمونه محسوب می‌شوند. به دلیل استفاده از لنز F1.6 در گوشی ال‌جی وی ۳۰، دوربین اصلی ۲۵ درصد نور بیشتری در مقایسه با یک لنز F1.8 جذب خواهد کرد. 

لنزهای شیشه‌ای بسیار شفاف ال‌جی وی ۳۰، در مقایسه با لنزهای پلاستیکی قدرت جمع‌آوری نور بهتری دارند و تولید رنگ بهتری خواهند داشت. این تغییرات، باعث می‎شود V30 برای عکاسی و فیلم‌برداری مناسب باشد.

جونو چو، رئیس شرکت ارتباطات موبایل ال‏‌جی، به توانایی دوربین محصولات ال‌جی اذعان دارد و مدعی است استفاده از لنز شیشه‎ای در دوربین اصلی، باعث خواهد شد ال‌جی وی ۳۰ شباهت‎های بیشتری به دوربین‌های DSLR داشته باشد و این نوآوری، جالب‌ توجه است.

در تمامی زمینه‎ها، دوربین ال‏‌جی وی ۳۰ برتر از مدل‌های قبلی است و در مقایسه با ال‌جی وی ۲۰، هنگامی‌که تصاویر واید می‎گیرید، اعوجاج تصویر تا یک سوم کاهش خواهد یافت. این تغییرات سبب شده است ال‌جی وی ۳۰، گزینه بسیار ایده‎آلی برای ثبت تصاویر گروهی و تصویربرداری در فضای وسیع باز و بسته باشد.

با تمام این پیشرفت‏‌ها، اندازه دوربین اصلی گوشی ال‌جی وی ۳۰ نزدیک به یک سوم کوچک‌تر از دوربین گوشی ال‎جی وی ۲۰ خواهد بود. دوربین وی ۳۰ به قابلیت فوکوس خودکار لیزری، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و تثبیت‌‏کننده الکترونیکی تصویر (EIS) مجهز شده است. باید اشاره کرد که دوربین اصلی ال‌جی وی ۳۰  از دو لنز با زاویه دید گسترده و زاویه دید عادی برخوردار است.

شرکت ال‌جی از گوشی پرچم‌دار وی ۳۰ در ۳۱ آگوست (۹ شهریور) در برلین رونمایی خواهد کرد و در نمایشگاه IFA، پرچم‏‌دار جدید ال‏‌جی به نمایش گذاشته خواهد شد. این مدل، اولین گوشی پرچم‎دار ال‌جی با نمایشگر OLED است؛ هم‌چنین، وی ۳۰ برخلاف نسل قبل فاقد نمایشگر ثانویه خواهد بود و از قابلیت‌های نرم‌افزاری به عنوان جایگزین آن استفاده می‏‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات