بلندگوی مجهز به نمایشگر آمازون امروز رونمایی می‌شود

سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در آستانه‌ی رونمایی از بلندگوی اکوی مجهز به نمایشگر آمازون، تصویری از این محصول به همراه جزئیات، قیمت و زمان عرضه‌ی آن فاش شده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود آمازون تا ساعاتی دیگر نسخه‌ی جدیدی از بلندگوی هوشمند خود را که به نمایشگر مجهز است، رونمایی کند. در هفته‌های اخیر همواره اخبار متعددی در رابطه با این بلندگو و ویژگی‌های آن منتشر شده است. آخرین اخبار فاش شده در رابطه با بلندگوی اکوی آمازون شامل تصویری از این محصول در کنار اطلاعات دیگری شامل قیمت و زمان عرضه است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این بلندگوی مجهز به نمایشگر، Echo Show نام دارد و تا ساعاتی دیگر معرفی می‌شود. این دستگاه با قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار در ماه ژوئن راهی بازار خواهد شد؛ حال آنکه پیش‌خرید این محصول از فردا امکان‌پذیر خواهد بود. اطلاعات دقیق حاکی از آن است که اکو شوی آمازون از تاریخ ۲۹ ژوئن به بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر فاش شده از این بلندگوی هوشمند مشاهده می‌کنید، اکو شو دارای نمایشگری است که بالای ساختار بلندگو قرار دارد. تصویر این محصول برخلاف تمام پیش‌بینی‌های پیشین است که نمایشگر را بیشتر دارای فرم‌فکتوری شبیه تبلت توصیف کرده بودند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات