چگونه بیشترین بهره را از شرکت در رویدادها ببریم

پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها رویدادهای مختلف با موضوعات متفاوت برگزار می‌شوند. شرکت کردن در یک رویداد مناسب می‌تواند تجربه‌ی خوبی در مورد امور کسب‌و‌کار به شما بدهد.
تبلیغات

اگر شما هم دارای شخصیت برون‌گرا هستید پس مطمئنا ایده‌ی شرکت در یک رویداد یا ایونت شما را سرحال می‌آورد. اما اگر شخصیت درون‌گرایی داشته باشید ممکن است با فکر کردن به این موضوع دچار استرس شوید و به‌ دنبال راهی برای شرکت نکردن در آن باشید. درصورتی‌که این طرز تفکر اشتباه است زیرا حضور در این رویدادها مهارت‌های کسب‌و‌کار شما را افزایش داده و دید بهتری نسب به مسائل به شما می‌دهد. درواقع شما با شرکت کردن در یک رویداد می‌توانید کار چند هفته را تنها در عرض چند ساعت تمام کنید. اگر قصد حضور پیدا کردن در رویدادی را دارید بهتری است که حتما موارد زیر را در نظر بگیرید.

event

۱- در همه‌ی رویدادها شرکت نکنید

همه‌ی ما زمان محدودی برای حضور پیدا کردن در رویدادها داریم بنابراین ببینید که کدام‌یک از آن‌ها برای شما مفیدتر است و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین نیازی نیست تا در تمام جلسات آن‌ها شرکت کنید. جلسه‌هایی که احساس می‌کنید مزیت بیشتری دارند را انتخاب کرده و تنها در آن‌ها شرکت کنید.

۲- با دوستان خود قرار بگذارید

این روزها همه مشغله‌های زیادی دارند و کمتر فرصت می‌کنند که برای بیرون رفتن باهم برنامه‌ریزی کنند. این رویدادها می‌تواند مکان مناسبی برای تجدید دیدار شما با دوستانتان باشد. فقط کافی‌ است یک لیست درست کرده و رویدادهایی که می‌خواهید شرکت کنید را در آن یادداشت کنید و سپس آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

event

۳- مطالب جدید یاد بگیرید

رویدادها تنها مکانی برای خوش‌گذرانی نیستند. بنابراین سعی کنید همیشه بیشترین استفاده را از آن‌ها ببرید. یاد گرفتن موضوعات جدید و ملاقات با آدم‌های جدید از جمله اهداف مشترک اکثر رویدادها هستند. بنابراین هدف خودتان را از شرکت در یک رویداد مشخص کرده و سعی کنید بیشترین بهره را از آن‌ها ببرید. البته فراموش نکنید که اوقاتی را نیز باید به تفریح اختصاص دهید.

۴- شخص دیگری را به جای خود بفرستید

به یاد داشته باشید که بالا بردن میزان فروش با داشتن یک برنامه‌ریزی مناسب در شرکت حاصل می‌شود بنابراین نیازی نیست تا در تمام رویدادهایی که به آن‌ها دعوت می‌شوید شرکت کنید. اگر احساس می‌کنید حضور در یک رویداد بسیار مهم است می‌توانید از همکارانتان بخواهید که در آنجا حضور پیدا کنند. این کار هم تجربه‌ی خوبی به آن‌ها می‌دهد و هم به شما اجازه می‌دهد که به مسئولیت‌های خود رسیدگی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات