تماشا کنید: در کنفرانس آموزشی Microsoft EDU چه گذشت

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
روز گذشته مایکروسافت کنفرانس آموزشی خود را با نام Microsoft EDU برگزار کرد که در ادامه خلاصه‌ی ویدیویی این کنفرانس را با هم می‌بینیم.
تبلیغات

دیروز، دوازدهم اردیبهشت، مایکروسافت کنفرانسی با نام Microsoft EDU برگزار کرد و طی آن به رونمایی از محصولاتی پرداخت که بیشتر با در نظر گرفتن حوزه‌ی آموزش توسعه یافته و تولید شده‌اند. شاید مهم‌ترین محصولات مایکروسافت که در این کنفرانس رونمایی شدند، نسخه‌ی جدیدی از سیستم عامل ردموندی‌ها با نام ویندوز ۱۰ اس در کنار اولین لپ‌تاپ مایکروسافت با نام سرفیس لپ‌تاپ باشد که دیروز در زومیت به معرفی کامل آن‌ها پرداختیم.

مایکروسافت در کنار سرفیس لپ‌تاپ و ویندوز ۱۰ اس، از محصولات دیگری نیز رونمایی کرد. برای مثال می‌توان به امکان استفاده از اشیاء و مدل‌های سه بعدی در اسلایدهای پاورپوینت اشاره کرد. ضمنا مایکروسافت اعلام کرد که از این پس خریداران لپ‌تاپ‌ و پی‌سی‌ مبتنی بر ویندوز ۱۰ اس می‌توانند اشتراک نسخه‌ی آموزشی بازی ماینکرفت را نیز به رایگان دریافت کنند. همچنین مایکروسافت با رونمایی از یک افزونه برای ماینکرفت، روشی جدید برای آموزش کد نویسی به کودکان ایجاد کرده است. استفاده از دوربین گجت‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ برای تجربه‌ی واقعیت افزوده و اضافه شدن Microsoft Teams به آفیس ۳۶۵ در کنار اعلام عرضه‌ی لپ‌تاپ‌ مبتنی بر ویندوز ۱۰ اس با قیمت ۱۸۹ دلار از جمله‌ی موارد دیگری بودند که ردموندی‌ها در طول کنفرانس به آن‌ها اشاره کردند. در ادامه می‌توانید ویدیوی خلاصه‌ی مراسم روز گذشته‌ی مایکروسافت را به نظاره بنشینید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات