جیونی اس 10: گوشی هوشمندی با دوربین‌ دوگانه در پشت و جلو

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جیونی اس 10 گوشی جدید شرکت چینی جیونی است که با چهار دوربین به‌زودی وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

این روزها بازار موبایل پر است از گوشی‌هایی با دوربین دوگانه، اما شرکت چینی جیونی گوشی جدید با دوربین‌ دوگانه در پشت و جلو معرفی کرده است. در پشت دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با f/1.8 به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد که طبق ادعای جیونی، برای ثبت تصاویر در شرایط کم‌نور مناسب است. در قسمت جلوی گوشی، از دوربین‌های ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر استفاده شده است.

جیونی اس ۱۰

به گفته‌ی مسئولان جیونی، در این گوشی از پردازنده‌ی تصویر سخت‌افزاری بهره گرفته شده است. همچنین برای ارائه‌ی افکت‌های بوکه در اس ۱۰ از الگوریتم ISP ویژه‌ای استفاده شده است.

جیونی اس ۱۰

این گوشی به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ از نوع IPS LCD مجهز شده و جیونی در آن از پردازنده‌ی هلیو پی ۲۵ استفاده کرده است. ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و درگاه میکرو اس‌دی برای افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت از دیگر مشخصات جیونی اس ۱۰ (Gionee S10) به شمار می‌روند. باتری استفاده‌شده در این گوشی ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است و اندروید نوقا در کنار رابط کاربری آمیگو ۴.۰، بخش نرم‌افزاری آن را تکمیل می‌کند.

جیونی اس ۱۰

پیش‌فروش جیونی اس ۱۰ از امروز و با قیمت ۲۵۹۹ یوان (۳۷۹ دلار آمریکا) آغاز شده است و عرضه‌ی این گوشی از ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) در چین آغاز خواهد شد؛ هنوز در مورد عرضه‌ی جیونی اس ۱۰ در سایر نقاط جهان اطلاعاتی منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات