طراحی تسلا رودستر 2019 روی اسکلت تویوتا کانسپت FT-1

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طرح مدل ۲۰۱۹ تسلا رودستر P100D روی اسکلت تویوتا جانمایی شده است تا انتظار رونمایی آن را قدری برایمان سخت کند.
تبلیغات

قبلاً به‌صورت رسمی اعلام شده است که نسل جدید خودروهای رودستر تسلا، جایگاه تسلا مدل S به‌عنوان سریع‌ترین خودروی این شرکت را از آن خود خواهند کرد.

در ماه گذشته، ایلان ماسک در توییتر خود، راجع به اینکه «چرا از مدل S همیشه به‌عنوان سریع‌ترین خودروی تسلا یاد می‌شود» و اینکه «چه زمانی، موعد معرفی نسل جدید رودسترهای تسلا فرا می‌رسد» صحبت کرد؛ درحالی‌که نسل جدیدی که به آن اشاره می‌کرد، چند سالی است که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است.

به محض اینکه نسل جدید روستر تسلا وارد خط تولید شود، به‌راحتی می‌توان حدس زد که اخبار شگفتی تسلا رودستر مدل ۲۰۱۹ در مسابقات شتاب و بررسی‌های خودرویی به‌طور محسوس در اینترنت پخش شود.

البته سؤالی که هنوز برای همه بی پاسخ مانده، این است که خودروی مذکور به چه شکل است. در این برهه از زمان بدیهی است که اطلاعی از آن در دست نباشد؛ اما پیش‌طرح‌هایی از آن ارائه شده است که دیدن یکی از آن‌ها - که توسط گروه Peisert Design انجام شده است - شما را هیجان‌زده خواهد کرد؛ طرحی که از تویوتا کانسپت FT-1 به‌عنوان اساس کار بهره گرفته و تسلا رودستر P100D را روی آن نشانده است.

در ویدیوی زیر نیز می‌توانید نحوه‌ی طراحی خودرو مذکور را مشاهده نمایید که دیدنش خالی از لطف نیست. در مجموع، باید گفت اگر تسلا خودرویی بسازد که خیلی شبیه به خودروی طراحی‌شده در ویدیو باشد، ناامیدکننده نخواهد بود. نظر شما چیست؟

دانلود با کیفیت 360P |  720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات