همراه اول در نمایشگاه کتاب اینترنت 4.5G ارائه می‌دهد

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
همراه اول در محل برگزاری سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب، به مشترکانش اینترنت 4.5G ارائه می‌دهد.
تبلیغات

سی‌امین دوره‌ی نمایشگاه کتاب تهران از فردا چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت در مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب در حالی آغاز به کار می‌کند که همراه اول برای مشترکانش در این نمایشگاه کتاب پوشش اینترنت نسل چهار و نیم همراه ارائه می‌کند.

همراه اول در نمایشگاه کتاب امسال علاوه بر ارائه‌ی 4.5G، با ارائه‌ی خدماتی چون تعویض رایگان سیم‌ کارت‌ معمولی با سیم کارت نسل چهارم ( USIM)، معرفی سرویس «همراه من» و پاسخگویی و راهنمایی مشترکین حاضر در نمایشگاه، حضور خواهد داشت.

همراه اول با افزایش ظرفیت ۲ سایت موجود در محل مجموع نمایشگاهی شهر آفتاب و نصب ۴ سایت اضطراری، خدمت‌دهی خود در این محل را افزایش داده است تا مشترکانش با امکانات بیشتر از این نمایشگاه بازدید کنند.

مشترکان اپراتور اول توسط این آنتن‌ها می‌توانند از خدمات نسل‌های ۳ تا ۴.۵ تلفن همراه استفاده کنند. همچنین ایستگاه متروی شهر آفتاب به حداکثر ظرفیت  ارتباطی و اینترنت همراه خود ارتقاء پیدا کرده است.

مشترکان این اپراتور برای استفاده از خدمات این شرکت، می‌توانند به غرفه همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در «نبش سالن دانشگاهی» مراجعه کنند.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ به مدت ۱۰ روز، از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در شهر آفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس، رو‌به‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات