گوگل اسیستنت اواخر امسال به اندروید تی‌ وی می‌آید

پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در جریان کنفرانس I/O امسال از اضافه شدن گوگل اسیستنت و فرمان‌های صوتی به اندروید تی وی در روزهای پایانی امسال خبر داد.
تبلیغات

گوگل در حال گسترش دستیار خود به دستگاه‌ها و سرویس‌های مختلف است. اولین بار در CES‌ امسال بود که گوگل از آوردن دستیار خود به اندروید تی‌وی سخن گفت. گوگل قرار است به همراه دستیار صوتی خود لانچر جدیدی نیز به اندروید تی‌وی اضافه کند.

دیو بورک، نایب‌رئیس مهندسی در بخش اندروید تعداد اپ‌های اندروید تی‌وی را بیش از ۳۰۰۰ عنوان اعلام کرده است. بورگ تنها به اعلام آمار برنامه‌های اندروید تی‌وی در گوگل‌پلی اکتفا نکرد و آماری از دستگاه‌های مبتنی بر آن نیز ارائه کرد. وی تعداد دستگاه‌های اندروید تی‌وی را که هر دو ماه یکبار فعال می‌شوند، ۱ میلیون عدد اعلام کرده است.

گوگل زمان دقیقی برای عرضه‌ی بروزرسانی‌های جدید اندروید تی‌وی اعلام نکرده است. با توجه به تاریخچه‌ی معرفی محصولات و زمان عرصه‌ی آن‌ها، می‌توان انتظار داشت این آپدیت‌ها تا پیش از اتمام تابستان عرضه شوند. اندروید تی‌وی از زمان عرضه پیوسته در حال پیشرفت و ارتقاء بوده‌ است. تعداد اپ‌های مناسب و اضافه کردن قابلیت‌های کاربردی، برگ برنده‌ی گوگل در رقابت با پلتفرم‌هایی مانند روکو، فایر تی‌وی آمازون و اپل تی‌وی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات