آزمایش موفق تونل ایلان ماسک، در سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
فقط دو هفته از معرفی طرح ایلان ماسک برای احداث یک تونل حمل و نقل زیرزمینی می‌گذرد؛ اما به‌تازگی تست سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در این تونل، با موفقیت انجام شده است.
تبلیغات

بسیاری از کارشناسان، طرح مدیرعامل تسلا، برای انتقال خودروها به زیر زمین و انتقال آن‌ها با سرعت بسیار بالا را جاه‌طلبانه و دور از واقعیت می‌دانستند، اما ایلان ماسک و تیم او در شرکت بورینگ، با تست عملی طرح خود، ثابت کردند که نه‌تنها در ایده‌پردازی، که در اجرای ابتکارات خلاقانه هم پیشرو هستند.

با دیدن فیلم زیر، می‌توانید با طرح تونل زیرزمینی شرکت بورینگ، آشنا شوید:

دانلود با کیفیت   360p   720p   1080p

مسلما اجرای این طرح برای یک شهر بزرگ، نیازمند سرمایه‌گذاری سنگین و مدت‌ها کار عمرانی است؛ ولی مهندسین بورینگ ظرف دو هفته و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات حفاری، به نتیجه‌ی مطلوب در مقیاس کوچک رسیده‌اند. از نظر مردم، بسیاری از سخنان ایلان ماسک و خلاقیت‌های او جنبه‌ی تبلیغاتی و سرگرم‌کننده دارند؛ اما به‌ نطر می‌رسد که ماسک برای به سرانجام رساندن رؤیای سفر در تونل که از سال‌ها پیش مطرح شده‌ بود، ثابت قدم است.

ویدئویی که در انتهای این مطلب قابل مشاهده است، روز گذشته در صفحه شخصی ایلان ماسک در اینستاگرام منتشر شد تا آزمایش موفقیت آمیز تونل شرکت بورینگ و انتقال با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را نشان دهد. این فیلم ۵۵ ثانیه‌ای، بهترین پاسخ ماسک به منتقدان تونل بورینگ است.

دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات