مرسدس‌ بنز اسپرینتر جت‌ ون؛ آهسته‌تر از یک جت، تجملی‌تر از رقبا

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت طراحی کارلکس دیزاین، با اعمال بهینه‌سازی و افزودن امکانات چشمگیری به مرسدس‌بنز اسپرینتر، این ون محبوب را به گزینه‌ی اول بازار ون‌های لوکس  تبدیل کرده است.
تبلیغات

برای اکثر افراد، سفرهای تجاری لوکس با یک بلیت هواپیمای درجه یک شروع می‌شود و خاتمه می‌یابد. اما ظاهراً برای عده‌ی محدودی، این سفرها در یک ون بزرگ و مجهز همچون عمارت تاریخی مار-ئه-لاگو معنی پیدا می‌کند. با توجه به این نکات، چه چیز دیگری می‌تواند علاقه‌ی وافر تیونر آلمانی برابوس، به مرسدس‌بنز اسپرینتر را در استفاده‌ی وسیع از چرم، نمایشگرهای تلویزیون و سایر امکانات کاربردی توجیه کند. حال، گزینه‌ی جدیدی در بازار ون‌های مسافرتی تجاری لوکس وجود دارد؛ مرسدس‌بنز اسپرینتر جت ون، با طراحی داخلی شرکت کارلکس دیزاین، سطح جدیدی از تجمل را در این کلاس به نمایش می‌گذارد.

مرسدس بنز جت ون اسپرینتر

مرسدس‌بنز جت‌ون، در داخل کابین به دو نمایشگر ۴۰ و ۲۱ اینچی سه‌بعدی و همچنین دو صفحه‌نمایش لمسی برای هر ردیف صندلی مجهز شده است که از طریق این نمایشگرها می‌توان تنظیمات مربوط به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، دوربین‌های خارجی پارک، تنظیمات صندلی، روشنایی کابین و پنجره‌ها را کنترل کرد. تمامی ادوات و اجزای تشکیل‌دهنده‌ی کابین، پوشش چرم مشکی یا خاکستری و جیر مصنوعی دارند، بنابراین حتی لمس ادوات داخل کابین حس خوبی منتقل می‌کند. با این حال، حتی استفاده‌ی گسترده از ادوات چوبی عجیب و غریب و آبکاری طلای ۲۴ عیار در بخش‌های مختلف موفق به خلق فضایی روشن در داخل کابین نشده است. شرکت کارلکس دیزاین به‌نوبه‌ی خود فضای داخل کابین را «تاریک و شیک» توصیف می‌کند؛ بنابراین ما نیز قضاوت نهایی در مورد فضای داخل کابین را بر عهده‌ی شما می‌گذاریم.

مرسدس بنز جت ون اسپرینتر

در نمای خارجی جت‌ون که نسخه‌یبهینه‌شده‌ی اسپرینتر محسوب می‌شود، چرخ‌ها با پوششی به رنگ طلایی دیده می‌شوند، طرح کلی خودرو عمدتاً به رنگ مشکی است و سپر جلو با ورودی‌های بزرگ هوا، به سدان مرسدس AMG E63 شباهت دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی بخش فنی و قیمت جت‌ون منتشر نشده است؛ اما به‌احتمال زیاد می‌توانید حدس بزنید که جت‌ون هیچ وقت از لحاظ قیمت و سرعت نمی‌تواند حتی نزدیک به یک جت واقعی باشد. در عین حال، هنوز جت‌ون به‌اندازه‌ی کافی عجیب و گران به نظر می‌رسد که بتواند مشکلاتی در حساب‌های مالی شما ایجاد کند.

مرسدس بنز جت ون اسپرینتر
مرسدس بنز جت ون اسپرینتر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات