۱۵ محصول خلاقانه تکنولوژی در سال ۲۰۱۷ از نگاه رد دات

شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
رد دات با بررسی دستگاه‌های مختلف، ۱۰۲ محصول خلاقانه تکنولوژی در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرده است که در ادامه نگاهی به ۱۵ عدد از آن‌ها خواهیم انداخت.
تبلیغات

۳۹ متخصص از موسسه DZNW با بررسی ۵۵۰۰ دستگاه، برندگان جایزه رد دات ۲۰۱۷ را اعلام کردند.سپس این موسسه از میان برندگان، ۱۰۲ مورد را به‌عنوان خلاقانه‌ترین محصولات انتخاب کرد. دستگاه‌های بررسی‌شده در دسته‌های مختلف بودند که شامل لوازم خانگی، رباتیک، دستگاه‌های صوتی و موارد دیگر می‌شود. در ادامه می‌خواهیم نگاهی به ۱۵ عدد از این محصولات بیندازیم.

Jamboard

Jamboard

جمبورد نام محصول کمپانی گوگل است که برای محیط‌های اداری ساخته شده است. به‌وسیله این بورد دیجیتال‌ می‌توان در ارائه مطالب عملکرد بهتری داشت. همچنین امکان اتصال دستگاه‌های مختلف به جمبورد وجود دارد و کاربران می‌توانند از طریق تلفن هوشمند، کامپیوتر یا تبلت خود، اطلاعات مدنظرشان را در جمبورد به اشتراک قرار دهند.

FLIR E30

FLIR E30

دوربین حرارتی FLIR E30 دارای یک نمایشگر ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است و از سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین حرارتی می‌تواند تصاویری با فرمت JPEG ثبت کند و تمام اطلاعات موجود را در اختیار کاربر قرار دهد.

W7 Series Signature OLED65W7P

W7 Series Signature OLED65W7P

تلویزیون OLED65W7P ال‌جی در دو اندازه ۶۵ و ۷۷ اینچی به بازار عرضه شده است. این تلویزیون هوشمند دارای رزولوشن 4K است و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. محصول ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 توانست جایزه بهترین تلویزیون را دریافت کند.

A1E 4K HDR OLED TV

A1E 4K HDR OLED TV

تلویزیون A1E سونی در ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچی تولید می‌شود. این تلویزیون دارای پنل اولد است و طراحی زیبا به همراه ضخامت کم از نقاط قوت A1E محسوب می‌شود. از امکانات دیگر محصول جدید سونی می‌توان به رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR اشاره کرد.

ایرپاد اپل

ایرپاد اپل

هدفون بی‌سیم اپل همراه با آیفون 7 به بازار عرضه شد. ایرپاد با محصولات مختلفی از اپل سازگار است که می‌توان از آیفون 5 به بعد، نسل چهارم به بعد تلویزیون اپل، اپل واچ، آیپاد نسل ۶ به بعد و مدل‌های مختلف آیپد اشاره کرد.

Space One

Space One

هدست بی‌سیم Space One محصول مشترک KEF و پورشه دیزاین است. از امکانات این محصول می‌توان به قابلیت حذف صدای محیط اشاره کرد. همچنین با هر بار شارژ می‌توانید ۵۰ ساعت موسیقی گوش دهید.

sd Quattro System

sd Quattro System

دوربین sd Quattro System از یک سنسور ۲۹ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین بدون آینه مجهز به لنز ۳۰ میلی‌متری و روزنه f/1.4 است.

X1D-50c

X1D-50c

دوربین بدون آینه X1D-50c محصول کمپانی Hasselblad است و از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از قابلیت‌های این دوربین که مجهز به لنز ۴۵ میلی‌متری است، می‌توان به فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ‌دی اشاره کرد.

KeyMission 360

KeyMission 360

دوربین ۳۶۰ درجه‌ KeyMission 360 محصول جدید نیکون است که می‌تواند ویدیوهایی با فرمت 4K ضبط کند. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ گردوخاک و قطرات آب اشاره کرد.

Hover Camera

Hover Camera

Hover Camera محصول کمپانی Zero Robotics است. این دستگاه دارای یک دوربین است و قابلیت پرواز در ارتفاع کم دارد. به‌لطف دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Hover Camera کاربران می‌توانند تصاویر با کیفیت تهیه کنند و امکان فیلمبرداری با فرمت 4K نیز داشته باشند.

نمایشگر ۲۷ اینچی Canvas

نمایشگر ۲۷ اینچی Canvas

محصول کمپانی دل مناسب برای طراحان است تا بتوانند با استفاده از ابزارهایی که همراه این نمایشگر عرضه می‌شود، به طراحی بپردازند. این محصول عملکرد مشابهی با سرفیس استودیو دارد.

کیبورد بی‌سیم K780

کیبورد بی‌سیم K780

کیبورد بی‌سیم K780 توسط لاجیتک ساخته شده است. از قابلیت‌های این کیبورد می‌توان به امکان اتصال آن به چند دستگاه اشاره کرد. کاربران می‌توانند این دستگاه را به تلفن هوشمند، تبلت و کامپیوترهای شخصی متصل کنند.

موتو زد و موتو مادها

موتو زد و موتو مادها

محصول کمپانی موتورولا یکی از جالب‌ترین تلفن‌های هوشمندی بود که به بازار عرضه شد. طراحی ماژولار موتو زد باعث شد بتواند نظر منتقدان و طراحان را به خود جلب کند. موتورولا ماژول‌های موتو زد را با نام موتو ماد به بازار عرضه کرد که هر یک از آن‌ها می‌تواند قابلیت جدیدی را به موتو زد اضافه کند.

HERO5 Black

HERO5 Black

دوربین Hero5 Black محصول کمپانی GoPro است و به‌ لطف دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که دارد، می‌تواند ویدیوهایی با فرمت 4K ضبط کند. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد.

پهپاد Inspire 2

پهپاد Inspire 2

پهپاد Inspire 2 توسط کمپانی DJI ساخته شده است. در این پهپاد از دوربینی استفاده شده است که می‌تواند با کیفیتی تا حد 5.2K فیلمبرداری کند. به این نکته نیز باید اشاره کرد که کاربران می‌توانند با هر بار شارژ کامل به مدت ۲۷ دقیقه پهپاد را به پرواز در بیاورند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات