کادیلاک ساخت چین در راه آمریکا

سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کادیلاک، مدل پلاگین هیبریدی CT6 را که در چین تولید می‌شود به بازار ایالات متحده صادر می‌کند.
تبلیغات

فروشندگان خودروهای کادیلاک در بازار ایالات متحده، فروش مدل پلاگین هیبریدی CT6 تولید کشور چین را آغاز کردند. با آغاز فروش این خودرو، CT6 نخستین کادیلاک هیبریدی پس از توقف تولید مدل ELR است که وارد بازار می‌شود. دلیل اینکه کادیلاک تصمیم به تولید مدل CT6 در کشور چین گرفت این است که مدیران کادیلاک قصد داشتند از این راه تعرفه‌های مالیاتی سنگینی را که دولت چین برای خودروهای صادراتی از آمریکا وضع کرده است، دور بزنند و از آن معاف شوند. به این ترتیب، تصمیم مدیران کادیلاک این شد که مدل پلاگین هیبریدی CT6 را در چین تولید کنند و سپس آن را از چین به سایر بازارهای جهانی و البته خود ایالات متحده صادر کنند تا این خودرو قیمت پایین‌تری داشته باشد. کادیلاک همچنین پیش‌بینی کرده است که مدل پلاگین هیبریدی CT6 در بازار چین بتواند به فروشی قابل ملاحظه‌ دست پیدا کند.

کادیلاک CT6

کادیلاک CT6 پلاگین هیبرید در بخش ظاهری خود تفاوتی با مدل استاندارد ندارد. در باطن این خودرو از یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری بنزینی چهار سیلندر استفاده شده که به توربوشارژر مجهز است و به یک الکتروموتور و یک جعبه دنده‌ی ضریب متغیر (CVT) کوپل شده است. این مجموعه‌ی هیبریدی می‌تواند حداکثر ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۸۵ نیوتون متر گشتاور تولید کند. باتری مورد استفاده در این خودرو از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۱۸.۴ کیلووات ساعت است و با کمک این باتری، CT6 می‌تواند در حالت تمام برقی با آلایندگی صفر، شعاع حرکتی ۸۰ کیلومتر داشته باشد.

کادیلاک CT6

قیمت کادیلاک CT6 در بازار ایالات متحده از ۷۵ هزار دلار آغاز می‌شود که البته این مبلغ بدون احتساب مالیات‌های فدرال مربوطه است. مدل غیر هیبریدی کادیلاک CT6 که تنها با سوخت بنزین کار می‌کند، در کارخانه‌ی این شرکت در همترک دیترویت به تولید می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات