چگونه از طریق وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی درآمد میلیونی کسب کنیم

اگر می‌خواهید امسال وبلاگ یا نشریه آنلاین راه‌اندازی کنید، رعایت یک سری نکات می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در رشد و توسعه شما داشته باشد.

این روزها ساختن وبلاگ یا نشریه آنلاین با تعداد فالوئرهای بالا کار پیچیده‌ای است. بازار این نوع از کسب‌و‌کار در سال ۲۰۱۷ بسیار داغ شده است و رقابت زیادی برای جلب توجه وجود دارد. خیلی کم پیش می‌آید که تولیدکنندگان محتوا مطالب خود را به‌صورت اختصاصی تهیه کنند. اغلب آن‌ها مطالب موجود در اینترنت را به هدف رسیدن به مقاصد خود تغییر می‌دهند. بنابراین شما راه سختی پیش رو خواهید داشت. اگر سرمایه کافی نداشته باشید، سال‌ها طول می‌کشد تا تعداد فالو‌ئرهای کسب‌و‌کار آنلاین شما بالا برود. ۴ روشی که در ادامه این مقاله زومیت به شما معرفی می‌کنیم، تعداد مخاطبان شما را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهد.

brand

۱- اصیل باشید

برای اینکه فالوئرهایتان به برند و محتوای شما احترام بگذارند، باید اصیل باشید. بعضی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند هرچقدر حجم محتوایی که تولید می‌کنند بیشتر باشد، تعداد بازدیدهای سایت نیز بالاتر می‌رود. درحالی‌که این طرز تفکر اشتباه است. حتی اگر روزانه یک محتوای اورجینال تولید کنید و آن را از جای دیگری کپی نکنید، با گذشت چند سال تعداد فالوئرهای شما به‌طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. با انتشار تنها یک مطلب اورجینال به‌صورت روزانه، شما می‌توانید راحت‌تر بر موضوع موردنظر خود تمرکز کنید. این‌گونه محتوا، بیشتر از مطالبی که از جای دیگر کپی می‌شوند مورد استقبال قرار خواهند گرفت و به اشتراک گذاشته خواهند شد.

۲- شبکه‌سازی کنید

راز پخش شدن محتوا در شبکه‌سازی است. شما باید محتوایی را که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید، به سایت خود لینک دهید. شبکه سازی باعث برقراری ارتباط میان فالوئرهای شما می‌شود و تنوع تکنیک‌های استراتژیِ رشد شما را بیشتر می‌کند. استفاده از چهره‌های محبوب در شبکه‌های اجتماعی نیز تاثیر بسیار زیادی بر رشد یک برند دارد.

facebook

۳- راه‌حل‌های مختلف را امتحان کنید

از آنجایی که شما نمی‌دانید کدام راه‌حل و ذهنیت می‌تواند شما را به موفقیت برساند؛ باید راه‌های مختلف را امتحان کنید. از محتوای گوناگون مانند متن‌، ویدئو و عکس استفاده کنید و ببینید کدام‌یک مخاطب بیشتری به سمت شما جذب خواهد کرد.

۴- آگاهی خود را بالا ببرید

زمانی که شما برای اولین بار یک وبلاگ یا نشریه‌ی آنلاین راه‌اندازی می‌کنید، مطمئنا هیچ آگاهی در مورد آن نخواهید داشت. اغلب افراد بر تعداد تمرکز می‌کنند. درواقع تعداد مخاطبین و تعداد بازدیدها به منبع آگاهی‌بخشی آن‌ها تبدیل می‌شود. شما باید بیشتر از میزان ترافیک سایت، بر برند خود تمرکز کنید؛ و به این فکر کنید که چگونه می‌توانید تعداد بازدیدکننده‌ها خاص‌ خود را بالا ببرید و فرصت‌های همکاری و حمایت‌های مالی خود را افزایش دهید.

منبع entrepreneur

مقاله های مرتبط

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده