میرابوک گوشی موبایل را به لپ تاپ تبدیل می‌کند

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
Mirabook نام پروژه‌ای است که گوشی هوشمند شما را به لپ‌تاپ تبدیل می‌کند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد تلاش‌ها برای تبدیل گوشی‌ هوشمند به لپ‌تاپ تمامی ندارد. از پروژه‌ای چون Superbook در کیک‌استارتر که هنوز عرضه نشده است، گرفته تا کانتینیوم ویندوز که نتوانست ویندوزفون را نجات دهد و سامسونگ دکس که بیشتر شبیه یک سرگرمی است، همه و همه نمونه‌هایی از این تلاش هستند. البته نباید لپ‌داک موتورولا را فراموش کرد.

میرابوک، یکی دیگر از کمپین‌های ایندیگوگو است که به دلیل برخی انعطاف‌پذیری‌ها می‌تواند از شکست احتمالی مستثنا شود. این لپ‌تاپ به یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی، یک کیبورد و باتری با ظرفیت نامعلوم (ظاهرا ۲۴ ساعت عمر باتری) مجهز شده است که از طریق پورت یو‌اس‌بی نوع سی به گوشی شما متصل می‌شود. امکان استفاده از صفحه نمایش لمسی و نور پس‌زمینه صفحه کلید نیز وجود دارد. تاکنون این پروژه توانسته ۳ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

وجه تمایز میرابوک این است که می‌تواند با تمامی سیستم عامل‌های تبدیل گوشی به لپ‌تاپ نظیر کانتینیوم مایکروسافت، ریمیکس اواس و سامسونگ دکس کار کند. ضمن اینکه میرابوک از استیک‌های مخصوص کامپیوترهای شخصی مانند اینتل کامپیوت استیک و حتی رزبری پی پشتیبانی می‌کند.

قیمت میرابوک برای سری اول خریداران در کیک‌استارتر ۱۸۰ دلار و برای سری دوم خریداران ۱۹۹ دلار خواهد بود. این در حالی است که قیمت خرده‌فروشی این محصول ۲۹۹ دلار تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات