استوری اینستاگرام روزانه ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد

شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بخش استوری‌های شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام هم اکنون روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده دارند و این آمار باعث شده تا اینستاگرام در این بخش از اسنپ‌چت نیز پیشی بگیرد.
تبلیغات

اینستاگرام در چند وقت اخیر قابلیت‌های مختلفی را به پلتفرم اجتماعی خود اضافه کرده است. حالا بخش استوری‌های اینستاگرام روزانه توسط بیش از ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده، دیده می‌شوند و دست‌یابی به این رکورد باعث شده تا این شبکه‌ی اجتماعی بتواند در این زمینه اسنپ‌چت را پشت سر بگذارد. لازم به ذکر است که آمار کنونی اسنپ‌چت در این زمینه‌ ۱۶۱ میلیون بازدیدکننده در روز است. بخش استوری‌های اینستاگرام در واقع برای نمایش تصاویر و ویدیوهای کاربران به صورت اسلاید مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این نظر شباهت زیادی به استوری‌های اسنپ‌چت دارد.

در اکتبر سال ۲۰۱۶ و با معرفی بخش استوری در اینستاگرام این قابلیت به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و در همان ابتدای کار روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از استوری‌های این شبکه‌ی اجتماعی بازدید می‌کردند. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که اسنپ‌چت بخش استوری مخصوص به خود را در اکتبر سال ۲۰۱۳ معرفی کرده و اکنون تعداد بازدیدکننده‌های روزانه‌ی این بخش در اسنپ‌چت ۱۶۱ میلیون است.

با توجه به آنچه گفته شد به‌نظر می‌رسد استوری‌های اینستاگرام در بین کاربران محبوبیت بیشتری نسبت به استوری‌های اسنپ‌چت دارد. علاوه بر این اینستاگرام یکسری ابزار خلاقانه معرفی کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توان استیکرهای مختلف را روی ویدیوها قرار داد و همچنین استیکرهای سلفی مخصوص به خود را ایجاد کرد. بنا به اعلام وب‌سایت تک‌کرانچ، اسنپ‌چت این دو قابلیت‌ جدید را به‌ترتیب در آوریل و دسامبر سال ۲۰۱۶ معرفی کرده است.

اکنون کاربران اینستاگرام می‌توانند استیکر مورد نظر خود را روی نقطه‌ای خاص در ویدیوهای‌شان پین کنند تا با جابه‌جا شدن تصویر، استیکر مورد نظر نیز بر اساس نقطه‌ی پین شده حرکت کند. برای پین کردن استیکر به ویدیوهای خود باید روی استیکر تپ کرده و آن را روی ناحیه‌ی مورد نظرتان در ویدیو نگه دارید. همچنین برای استفاده از قابلیت استیکر سلفی در اینستاگرام می‌توانید عکس سلفی مورد نظر خود را برش داده و آن را روی بخش‌های مورد نظر در ویدیوها قرار دهید. افزون بر آنچه گفتیم، اینستاگرام یکسری فیلتر بر پایه‌ی موقعیت مکانی کاربران ارائه می‌دهد. این فیلترها اخیرا برای کاربران چهار شهر شیکاگو، لندن، مادرید و توکیو نیز فعال شده است.

تنها قابلیتی که در حاضر در اسنپ‌چت وجود دارد و اینستاگرام هنوز آن را اضافه نکرده، فیلترهای مخصوص سلفی‌های سه‌بعدی واقعیت افزوده است. لارم به ذکر است که شرکت مالک اینستاگرام یعنی فیسبوک از مدتی قبل در حال کار روی این ویژگی است و بنابراین فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم این قابلیت جدید چه زمانی به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات