شناسایی سه بعدی چهره در آینده‌ نزدیک به جی 6 ال جی اضافه خواهد شد

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدید نشان از این دارد که جی ۶ ال‌جی نیز در آینده‌ی نزدیک به سیستم شناسایی چهره‌ی سه بعدی مجهز خواهد شد.
تبلیغات

گزارش جدید منتشر شده در رسانه‌های کره‌ای نشان از این دارد که ال‌جی درصدد اضافه کردن قابلیت اسکن سه بعدی چهره برای نسل جدید پرچمدار خود یا همان جی ۶ است. ال‌جی به منظور اضافه کردن این ویژگی در حال همکاری با کمپانی کره‌ای Oez است که در زمینه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار تشخیص چهره فعالیت می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده این قابلیت در قالب یک بروزرسانی تا ابتدای ماه ژوئن به همراه پلتفرم پرداخت ال‌جی یا همان ال‌جی پی به پرچمدار سال ۲۰۱۷ این کمپانی اضافه خواهد شد. به نظر می‌رسد دلیل انتخاب کمپانی کره‌ای Oez این بوده که نرم‌افزار OezFR قابلیت ارائه برای سایر گوشی‌های هوشمند پرچمدار ال‌جی، وی ۲۰ و جی ۵ را دارا است. OezFR به گونه‌ای توسعه یافته که نمی‌توان از روش‌هایی نظیر نمایش تصاویر برای فریب دادن آن استفاده کرد. 

یکی از مواردی که احتمالا ال‌جی از سیستم شناسایی سه بعدی چهره بهره خواهد برد، باید به هویت سنجی برای سیستم پرداخت اشاره کرد. منابع نزدیک احتمال بکارگیری سیستم شناسایی سه بعدی چهره برای استفاده در هویت سنجی ال‌جی پی را محتمل می‌دانند.

سامسونگ نیز از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که سیستم شناسایی سه بعدی چهره را اخیرا در پرچمداران سال ۲۰۱۷ خود مورد استفاده قرار داده است. پس از رونمایی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در جریان مراسم Unpacked، کارشناسان امنیتی و حقوقی نگرانی خود را از احتمال زیر سوال رفتن حریم خصوصی کاربران به موجب استفاده از این ویژگی مطرح کردند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات