مازراتی برای چهارمین بار در چند ماه گذشته برای لوانته فراخوان اعلام می‌کند

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد فراخوان‌های مازراتی تمامی ندارد و این نیزه‌دار ایتالیایی قصد دارد این بار برای کراس‌اور جدید خود، لوانته، یک فراخوان دیگر صادر کند.
تبلیغات

تصور شما این است که موجودی انبارهای مازراتی لوانته‌ی جدید در حال اتمام است؟ افق رانندگی با نخستین کراس‌اور این برند جذاب به نظر می‌رسد؛ اما شاید بهتر باشد اندکی در مورد آن تجدید نظر کرد. مازراتی اقداماتی بسیار جدی در مسئله‌ی کنترل کیفیت و ایمنی این مدل لحاظ کرده و نسبت به سایر مدل‌های دیگر تلاش بیشتری به خرج داده است.

لوانته یک مدل کاملاً جدید برای سال ۲۰۱۷ است و فروش آن تنها برای خریداران قاره‌ی آمریکای شمالی از سپتامبر گذشته آغاز شد؛ با این‌ حال چند ماه نگذشت که مازراتی برای این مدل در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه فراخوان‌هایی اعلام کرد. اکنون وارد ماه مارس شده‌ایم و مازراتی دوباره خبر از یک فراخوان دیگر داده است.

مازراتی لوانته

ظاهراً این بار مشکل در سیستم انتقال قدرت دیده شده است و جعبه‌دنده به‌طور خودکار خلاص می‌شود. این مشکل به‌خصوص در سرعت‌ پایین و در ترافیک سنگین، مشاهده شده است. قطعاً وجود چنین مشکلی برای خودرویی با قیمت بیش از ۷۰ هزار دلار توجیه‌پذیر نیست.

این فراخوان به‌تنهایی شامل ۳۲۹۹ دستگاه لوانته در خاک آمریکا می‌شود که بر اساس محاسبات، به‌ مراتب بیشتر از تعداد خودروهای فروخته‌شده در این کشور از زمان تحویل آن است. پس بهتر است بگوییم تمامی خودروهای لوانته شامل این فراخوان می‌شوند. حل این مشکل نیازمند یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری ساده است که در پایان این ماه کلید می‌خورد.

مازراتی لوانته
مازراتی لوانته
مازراتی لوانته
مازراتی لوانته
مازراتی لوانته
مازراتی لوانته
مازراتی لوانته
مازراتی لوانته
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات