استاتوس متنی به واتساپ بازمی‌گردد

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بازخوردهای منفی کاربران نسب به حذف قابلیت انتشار استاتوس‌ متنی، مسئولان واتساپ را به بازگرداندن این ویژگی مجاب کرده است.
تبلیغات

پیام رسان واتساپ به‌تازگی قابلیتی پیش روی کاربران قرار داده که با استفاده از آن، امکان ایجاد استاتوس‌ به سبک و سیاقی متفاوت با قبل و البته مشابه با آنچه در استوری‌ اینستاگرام شاهد هستیم، فراهم شده است.

نکته قابل توجه اینکه واتساپ با عرضه قابلیت جدید، امکان استفاده از استاتوس‌ متنی قدیمی را از رابط کاربری پیام‌رسان خود حذف کرده است. موضوعی که نظرات منفی کاربران پرشمار این پلتفرم پیام‌رسان را به همراه داشت و حتی برخی کاربران در فروشگاه‌های نرم‌افزاری آنلاین، برای این پیام رسان نظرات و امتیازات منفی به ثبت رساندند.

همین امر باعث شد سخنگوی واتساپ در بیانیه‌ای ویژه، از بازگشت قابلیت انتشار استاتوس‌ متنی به نسخه جدید واتساپ خبر دهد. البته امکان اضافه کردن استاتوس متنی حالا از طریق مراجعه به قسمت تنظیمات پروفایل و با انتخاب گزینه About پیش روی کاربران قرار می‌گیرد.

متن تنظیم‌شده توسط کاربر، در کنار نام پروفایل او قرار خواهد گرفت و با ایجاد گفتگوی جدید یا مشاهده اطلاعات کاربران حاضر در گروه، قابل مشاهده خواهد بود.

در حال حاضر این قابلیت در نسخه بتای واتساپ ویژه ویندوزفون ادغام شده است و انتظار می‌رود ظرف هفته‌های آتی در نسخه‌های نهایی این پیام‌رسان ویژه پلتفرم‌های مختلف نیز در دسترس قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات