نسخه کولت گوشی وان پلاس 3 تی معرفی شد

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
مدل جدید گوشی‌ هوشمند وان‌پلاس ۳ تی با نام OnePlus 3T colette edition رسما معرفی شد.
تبلیغات

پیش از این چند شایعه در مورد معرفی احتمالی نسخه‌ی کولت گوشی‌ وان‌پلاس ۳ تی منتشر شده بود که بر اساس آن‌ها، گفته می‌شد مدل جدیدی از گوشی یادشده در رنگ آبی احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. حالا این محصول هم‌زمان با بیستمین سالگرد بوتیک آنلاین کولت رسما معرفی شده است. در واقع کمپانی وان‌پلاس تعداد محدودی از نسخه‌ی تمام مشکی وان‌پلاس ۳ تی تولید می‌کند که یک لوگوی زیبا از کولت (colette) بر پشت آن حک شده است. فقط ۲۵۰ عدد از این مدل تولید خواهد شد و با قیمت ۵۱۰ دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۱ مارس و به‌محض باز شدن درب فروشگاه کولت پاریس، رأس سال ۱۱ صبح به وقت محلی عرضه خواهد شد. افرادی که زودتر برای خرید این مدل از گوشی هوشمند مورد بحث اقدام کنند، یک هدفون وان‌پلاس بولت نیز هدیه خواهند گرفت. کمپانی وان‌پلاس اعلام کرده این تنها موقعیتی است که علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید نسخه‌ی کولت وان‌پلاس ۳ تی اقدام کنند.

به‌منظور یادآوری مشخصات وان‌پلاس ۳ تی مجددا اشاره می‌کنیم که مدل جدید این محصول نیز از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد. صفحه‌نمایش این دستگاه با پوششی از جنس گوریلاگلس ۴ پوشانده شده است و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (فول اچ‌دی) ارائه می‌دهد. چیپ‌ست گوشی هوشمند مورد بحث اسنپدراگون ۸۲۱ و مجهز به چهار هسته‌ی ۲.۳۵ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرینو ۵۳۰ است. حافظه‌ی رم نسخه‌ی کولت وان‌پلاس ۳ تی از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو‌ اس‌دی پشتیبانی نمی‌کند. دوربین پشتی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی و دارای گشودگی دیافراگم F/2.0 است و همچنین از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و فوکوس لیزری PDAF بهره می‌برد. دوربین سلفی در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه هم ۱۶ مگاپیکسلی است. باتری وان‌پلاس ۳ تی جدید ظرفیتی ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با بهره گرفتن از فناوری شارژ سریع Dash Charge، در مدت ۳۰ دقیقه تا ۶۰ درصد شارژ می‌شود. علاوه بر این، گوشی یادشده از سنسور اثر انگشت هم بهره می‌برد و همان‌طور که اشاره شد، تماما به رنگ مشکی است.

اگر شما هم به خرید این مدل از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ تی علاقه‌مند هستید ولی در شهر پاریس زندگی نمی‌کنید، بهتر است از همین حالا تلفن را بردارید و بلیت‌ هواپیمای خود را رزرو کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

وان پلاس 3 تی
وان پلاس 3 تی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات