پشتیبانی از Exchange tasks به نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن جیمیل اضافه شد

یک‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن جیمیل، حالا از Exchange tasks پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

گوگل اخیرا محدودیت حجم ایمیل‌های دریافتی را به ۵۰ مگابایت افزایش داده است. اما این مورد تنها ویژگی جدیدی نیست که گوگل به اپلیکیشن جیمیل اضافه کرده و علاوه بر آن قابلیت‌های جدیدی را برای این اپ در نظر گرفته است.

غول جستجوگر اینترنتی جهان اعلام کرده که اکنون اپلیکیشن اندرویدی سرویس ایمیل جیمیل از اکانت‌های Exchange پشتیبانی می‌کند؛ علاوه بر این بهبودهایی در این اپلیکیشن اعمال شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا از مزایای این ویژگی جدید در شغل خود و نیز در کارهای شخصی بهره ببرند.

گوگل از چند روز قبل پشتیبانی از Exchange Tasks را به نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن جیمیل اضافه کرده است. همانطور که از نام این ویژگی پیداست، با استفاده از آن کاربران می‌توانند لیست وظایف خود را با Exchange همگام‌سازی کنند. علاوه بر این با قابلیت جددی مورد بحث، امکان ساخت وظایف جدید و ویرایش تاریخ یا ویرایش اولیت وظایف نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران همچنین می‌توانند با بهره گرفتن از این مکان جدید، ایمیل‌های مورد نظر خود را به عنوان یک وظیفه‌ی کاری علامت‌گذاری کنند تا بعدا بتوانند به آن پاسخ دهند.

بنا به اعلام گوگل، اضافه شدن این ویژگی جدید هیچ تغییر خاصی در رابط کاربری اپلیکیشن اندرویدی جیمیل ایجاد نکرده است و به همین دلیل احتمال دارد متوجه تغییرات اعمال شده در جیمیل نشوید.

با استفاده از Exchange Tasks کاربران جیمیل می‌توانند بر وظایف مهم کاری خود تمرکز کرده و ایمیل‌ها و لیست کارهای خود را همیشه در دسترس داشته باشند. لازم به ذکر است که این قابلیت جدید طی چند روز و به مرور برای همه‌ی کاربران اپلیکیشن اندرویدی جیمیل در سراسر دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات