شرکت ب ام و، طراح سابق بوگاتی ویرون را استخدام کرد

جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ب‌ام‌و به‌تازگی به دنبال ایجاد تغییرات گسترده، جوزف کابان، طراح سابق بوگاتی ویرون را به‌عنوان یکی از اعضای تیم طراحی خود استخدام کرده است.
تبلیغات

ب‌ام‌و اعلام کرده که از این پس سرپرستی تیم طراحی این شرکت، بر عهده آدرین وَن هویدانک است و جوزف کابان به‌عنوان یک عضو جدید، یکی از طراحان اصلی محصولات شرکت خواهد بود. پیش‌تر، دوماگوک دوکِک، جایگاه شغلی کابان را داشت؛ اما او اکنون به‌عنوان سرپرست گروه طراحی خودروهای سری M و i انتخاب شده است.

جوزف کابان ۴۴ ساله و اهل کشور اسلواکی است. وی پیش از آن‌که در شرکت ب‌ام‌و استخدام شود، موقعیت‌های شغلی گوناگونی در گروه خودروسازی فولکس واگن داشت. کابان وقتی هنوز ۳۰ ساله نشده بود، بوگاتی ویرون را طراحی کرد و با این طراحی بسیار خاص، شهرت جهانی یافت. کابان وقتی ۳۵ ساله بود، به‌عنوان سرپرست گروه طراحی شرکت اشکودا انتخاب شد؛ اما چندی بعد او به استخدام آئودی درآمد و وظیفه طراحی بدنه خودرو را بر عهده گرفت. جوزف کابان، یک طراح  موفق به شمار می‌رود و قرار است از نیمه دوم سال جاری میلادی، کار خود را در شرکت ب‌ام‌و آغاز کند.

دوماگوک دوکِک ۴۱ ساله پیش‌تر موقعیت شغلی کابان را در شرکت ب‌ام‌و داشت و مسئول طراحی بسیاری از خودروهای ب‌ام‌و، به‌ویژه خودروهای سری i بود. وی اکنون موقعیت شغلی جدیدی در شرکت دارد و امیدوار است بتواند وظیفه خود را همانند گذشته، به‌خوبی انجام دهد.

آدرین وَن هویدانک، سرپرست جدید گروه طراحی شرکت ب‌ام‌و، در خصوص تغییرات ایجادشده در ساختار گروه طراحی شرکت می‌گوید:

اکنون گروه طراحی ب‌ام‌و تقویت شده است و من به آینده امیدوارم و برای آن برنامه دارم. جوزف کابان و دوماگوک دوکِک، افرادی باتجربه هستند و قطعاً توانایی این را دارند که استعداد و پختگی و هر آنچه ما برای آینده طراحی محصولات خود نیاز داریم، به ارمغان بیاورند.

کریم حبیب، یکی از طراحان ارشد شرکت ب‌ام‌و، به‌تازگی این شرکت را ترک کرده است. آدرین وَن هویدانک در خصوص تصمیم وی می‌گوید:

ما به تصمیمی که کریم حبیب گرفت احترام می‌گذاریم و امیدواریم در شغل جدید خود همواره موفق باشد.

همان‌طوری که گفته شد، جوزف کابان پیش‌تر در شرکت‌های آئودی و اشکودا نیز طراح بوده است و به طرح‌هایی با لبه‌های تیز علاقه بسیاری دارد و این موضوع را می‌توان در خودروهای اشکودا و آئودی نیز مشاهده کرد. بنابراین انتظار می‌رود از این پس شاهد ایجاد تغییراتی گسترده در محصولات آینده ب‌ام‌و باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات