پردازنده های رایزن AMD به لیست پرفروش ترین های آمازون راه یافتند

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از آغاز پیش‌فروش پردازنده‌های رایزن AMD، کاربران وب‌سایت آمازون با سفارش این پردازنده، تراشه‌های جدید AMD را به لیست پرفروش‌های آمازون انتقال داده‌اند.
تبلیغات

با ارائه‌ی اطلاعات رسمی در مورد پردازنده‌های رایزن AMD و آغاز پیش‌فروش این پردازنده‌ها که با عرضه‌ی مادربوردهای با قابلیت پشتیبانی از رایزن همراه شده است، کاربران نیز به استقبال نسل جدید پردازنده‌ی AMD رفته‌اند؛ به‌طوری‌که افزایش پیش‌خرید این پردازنده‌های رایزن، آن‌ها را به لیست پرفروش‌ترین محصولات سایت آمازون انتقال داده است.

پردازنده‌های Ryzen 7 1700، Ryzen 7 1700X و Ryzen 7 1800X را باید محصولاتی خواند که به‌عنوان پیش‌قراولان سری رایزن توسط AMD راهی بازار خواهند شد. نمونه‌های ۱۷۰۰ ایکس، ۱۸۰۰ ایکس و ۱۷۰۰ به ترتیب در جایگاه اول، سوم و چهارم پرفروش‌ترین پردازنده‌های آمازون قرار گرفته‌اند. در رتبه‌های دوم و ششم به ترتیب تراشه‌ی نسل هفتمی Core i7-7700K و Core i7-6700K با فرکانس ۴.۰ گیگاهرتزی قرار دارند.

قیمت پردازنده رایزن AMD

قرار گرفتن پردازنده‌های رایزن ای ام دی در رتبه‌ی بالای پرفروش‌ترین‌های آمازون را باید با توجه به آغاز پیش‌فروش از روز گذشته، بسیار فوق‌العاده خواند. البته این موفقیت برای AMD در حالی اتفاق می‌افتد که تاکنون نتایج بنچمارک مستقلی از این پردازنده‌ها منتشر نشده است و در واقع این پردازنده‌ها محک نخورده‌اند.

البته دیروز AMD در زمان اعلام اطلاعات رسمی در رابطه با پردازنده‌های رایزن، اطلاعات بنچمارکی را منتشر کرد که نشان از برتری این پردازنده‌ها در مقایسه با رقبای اینتلی داشت. در کنار آغاز پیش‌فروش پردازنده‌های رایزن AMD، تولیدکنندگانی نظیر Asrock، Gigabyte، MSI، Biostar و Asus مادربوردهایی را با پشتیبانی از پردازنده‌های رایزن رونمایی کرده‌اند.

نظر شما در مورد پردازنده‌های جدید رایزن AMD چیست؟ آیا رقابت به دنیای پردازنده‌ها بازخواهد گشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات