نظرسنجی: از نمایشگاه خودرو تهران راضی بودید؟

یک‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه خودرو تهران بعد از یازده سال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با استقبال گسترده مردم آغاز شد. شما از برگزاری این نمایشگاه رضایت دارید؟
تبلیغات

نمایشگاه خودرو تهران که در سال‌های تحریم به خاطر مشکلات بسیار زیاد صنعت خودروی ایران متوقف شده بود، امسال و بعد از برجام با حضور شرکت‌های خارجی  و داخلی برگزار شد و با وجود برآوردهای کارشناسان و شرکت‌ها، با استقبال گسترده مردم روبرو شد تا همه به برگزاری دوره‌های بعد آن اعتماد پیدا کنند.

بعد از نمایشگاه کتاب، نمایشگاه خودرو تهران، اولین همایش بزرگی است که به مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب منتقل شد و توانست استقبالی بیش از پیش‌بینی‌ها به خود ببیند. به‌جرأت می‌توان گفت این نمایشگاه از لحاظ بازدیدکننده یکی از بهترین نمایشگاه‌های خودروی منطقه بود و ازدحام جمعیت در روز جمعه به حدی بود که عبور و مرور در آن به‌سختی انجام می‌شد.

برندهای تویوتا، لکسوس، لوتوس، ولوو، دی اس، بی‌ام‌و، رنو، میتسوبیشی، ام‌جی، هیوندای، کیا، چری، برلیانس، اسکانیا و بی‌وای‌دی به کمک نمایندگی‌های داخلی  خود در این نمایشگاه حضور داشتند. 

در نمایشگاه خودروی تهران، تویوتا و لکسوس ۵ مدل جدید، بی‌ام‌و ۲ مدل جدید، ام‌جی ۴ مدل جدید، چری ۳ مدل جدید، کیا ۲ مدل جدید، دی‌اس یک مدل جدید، رنو ۳ مدل جدید، برلیانس یک مدل جدید، بی‌وای دی دو مدل جدید، ایران خودرو ۳ مدل جدید و سایپا یک مدل جدید از محصولات خود را برای بازدید عموم به نمایش گذاشتند.

همچنین این نمایشگاه، سالن حمل و نقل پاک را با حضور شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی موتورسیکلت برقی، تاکسی‌های آنلاین اسنپ و تپسی، تاکسی‌های هیبریدی، موتور چهارچرخ برقی تولید داخل و دوچرخه‌ی برقی در خود جای داده بود.

نکته‌ی دیگر که برای بازدیدکنندگان جالب و خوب بود، برگزاری هم‌زمان نمایشگاه خودروهای کلاسیک با نام ایران کلاسیکا ۲۰۱۷ در کنار نمایشگاه خودرو تهران بود. در نمایشگاه ایران کلاسیکا خودروهای قدیمی مرسدس بنز، بی‌ام‌و، فولکس‌واگن، فورد، کادیلاک، شورولت، پونتیاک، پورشه، ام‌جی، پژو، رنو، پیکان و موتورهای کلاسیک حضور داشتند.

خودروهای دی‌اس‌۳، رنو کولئوس، کیا اپتیما هیبرید، کیا اسپورتیج کیو ال ۲۰۱۷، بی‌وای‌دی سانگ، بی‌وای‌دی اف ۳ جدید، بی‌ام‌و ۲۱۸، بی‌ام‌و ۲۲۵ و تویوتا سی اچ آر  با حضور بازدیدکنندگان و خبرنگاران رونمایی شدند.

با توجه به سطح برگزاری این دوره و استقبال خوب برندهای خارجی و بازدیدکنندگان، به نظر شما برگزاری این نمایشگاه چقدر موفق بوده است و شما چقدر از برگزاری این مراسم رضایت دارید؟ پس از ثبت نظر خود، دیدگاه‌ها برای بهتر شدن نمایشگاه خودرو را نیز در بخش نظرات بیان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات