پیوستن رئیس فایر تی‌وی آمازون به اپل

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل، رئیس فایر تی‌وی آمازون را برای سرپرستی بخش اپل تی‌وی به خدمت گرفته است.
تبلیغات

اپل، تیموتی توئردال، رئیس بخش فایر تی‌وی (Fire TV) آمازون را به‌عنوان یکی از معاونان ارشد جدیدش به خدمت گرفته است.  در ابتدا مارک گورمن از بلومبرگ این خبر را منتشر کرد و اضافه کرد که توئردال کسب‌وکار تلویزیون اپل (Apple TV) را تحت نظارت گرگ جوزویاک هدایت خواهد کرد.

توئردال از سال ۲۰۱۳ کارمند آمازون بوده و عرضه‌ی محصولات پرفروش این شرکت با نام فایر تی‌وی، تحت سرپرستی وی انجام گرفته است. پیش از آن، وی در نتلفیکس به همراه تیمی از این شرکت مشغول توسعه پروژه‌ای بود که بعدا به سرویس روکو (Roku) تبدیل شد و سپس به‌عنوان معاون ارشد در آزمایشگاه‌های WIMM در استارتاپ ساعت هوشمندی که در سال ۲۰۱۳ توسط گوگل تصاحب شد، مشغول به کار شد.

بنا به اظهارات بلومبرگ، به دست گرفتن سمت جدید توسط توئردال در اپل، به رئیس سابق بخش تلویزیون اپل، پیت دیستاد این فرصت را می‌دهد تا تحت نظارت ادی کیو (Eddy Cue) به عقد قراردادهای بیشتری برای تولید محتوا بپردازد. سخت‌افزار فعلی تلویزیون اپل از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵ تاکنون تغییری نکرده است، با این حال اپل برخی بهبودهای جزئی به آن اضافه کرده است. ارائه‌ی یک اپلیکیشن جدید و بلندپروازانه برای اپل تی‌وی و همچنین ورود جداگانه به سیستم عامل tvOS 10 برای جلب پشتیبانی تولیدکنندگان محتوا، از تلاش‌هایی است که به‌منظور بهبود عملکرد این سرویس توسط اپل انجام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات