بی ام و از پنجره‌ هوشمند یکپارچه با فضای ابری خود رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
پنجره هوشمند جدید بی‌ام‌و اطلاعات مفیدی از خودرو، وضعیت ترافیکی و آب‌ و هوا به کاربران ارائه می‌دهد.
تبلیغات

بی‌ام‌و فناوری‌های متعددی با خود به CES 2017 آورده است. این خودروساز مطرح باواریایی، علاوه بر پلتفرم اتصال خودروها به یکدیگر و فضای ابری خودرویی، از پنجره‌ی جدیدی با نام Connected Window رونمایی کرد. 

پنجره‌ی جدید بی‌ام‌و با اتصال به فضای ابری Open Mobility Cloud این شرکت، اطلاعات بسیار کاربردی را به نمایش می‌گذارد. این اطلاعات که شامل اعلان‌ها، ترافیک پیش‌رو، پیش‌بینی آب و هوا، پیام‌های متنی کاربر و نقشه‌ی مسیر‌یابی است، از طریق دریافت اطلاعات از تمامی خودروها و گوشی‌های هوشمند متصل به این فضای ابری استخراج می‌شود. 

پنجره هوشمند بی ام و

بی‌ام‌و باور دارد کاربران به وسیله‌ی این پنجره‌های هوشمند قادر خواهند بود اطلاعات بیشتری را در زمان اندکی کسب کنند و نحوه‌ی تعامل آن‌ها با حجم گسترده‌ای از اطلاعات، بسیار ساده‌تر خواهد بود. به عنوان مثال کاربران پیش از ورود به خودرو می‌توانند از طریق اپلیکیشن مخصوص بی‌ام‌و یا پنجره‌ی مذکور، اطلاعات مقصد خود را وارد کنند تا هنگام ورود به خودرو، سیستم مسیریابی بهترین راه ممکن را برای طی مسیر به نمایش بگذارد. بی‌ام‌و با یکپارچه‌سازی سرویس‌های خود، می‌تواند بهترین مسیر را به صورت لحظه‌ای و با توجه به اطلاعات ترافیکی ارسالی از سایر خودروها، تعیین کند.

پنجره هوشمند بی ام و

Connected Window می‌تواند بهترین زمان ممکن را برای ترک منزل و حرکت به سوی مقصد خود، به کاربران اعلام کند. با این حال اپلیکیشن BMW Connected می‌تواند بسیاری از وظایف پنجره‌ی هوشمند جدید بی‌ام‌و را انجام دهد. فناوری جدید بی‌ام‌و هنوز در ابتدای راه است و در آینده می‌تواند به قابلیت‌های کاربردی متنوعی مجهز شود و شاید به زودی شاهد استفاده از آن در داخل منازل باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات