تصاویر با‌کیفیتی از ساعت هوشمند ال‌ جی Watch Style فاش شد

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری باکیفیت از ساعت هوشمند جدید ال‌جی به نام Style‌، محصول مشترک ال‌جی و گوگل، منتشر شده است.
تبلیغات

ساعت هوشمند جدید ال‌جی، با همکاری گوگل ساخته خواهد شد. این ساعت هوشمند اوایل ماه آینده‌ی میلادی به‌صورت رسمی معرفی می‌شود و نام Lg Watch Stylee برای آن انتخاب شده است.

ساعت هوشمند ال‌جی استایل، به همراه ساعت دیگری با طراحی متفاوت به نام LG Watch Sport معرفی خواهد شد. نسخه‌ی استایل با طراحی کلاسیک‌تر عرضه خواهد شد. پیش از این، تصاویری از هر دو ساعت منتشر شده بود که البته کیفیت مناسبی نداشتند و جزئیات ساعت‌ها را به‌خوبی نشان نمی‌دادند. اما تصویری که اخیرا از نسخه‌ی Style منتشر شده است، جزئیات و طراحی آن را به‌خوبی نمایان می‌کند.

پیش‌تر تصاویری از این ساعت هوشمند ال‌جی منتشر شده بود. با این حال در  تصویر جدید، چهار زاویه‌ی مختلف از ساعت هوشمند استایل ال‌جی را می‌بینیم که دو تصویر از جلو و دو تصویر از پشت ساعت هستند. یکی از تصاویر نمای جلو، نشان‌دهنده‌ی یک واچ‌ فیس متفاوت برای این ساعت است که قابلیت‌های سلامتی ساعت مانند شمارش تعداد قدم‌ها، زمان ورزش و غیره را مشخص می‌کند. نمای جلویی دیگر، همان نمایی است که در تصاویر قبلی مشاهده می‌شد.

ساعت هوشمند ال جی

نماهای پشتی منتشرشده، به‌خوبی نشان می‌دهند که این ساعت حداقل در دو رنگ عرضه می‌شود. البته ممکن است تنها همین دو رنگ برای ال‌جی استایل در نظر گرفته شده باشد. با توجه به اطلاعاتی که همراه با این تصاویر در اکانت توییتر Evan Blass منتشر شده است، ال‌جی استایل در دو رنگ نقره‌ای و رز گلد عرضه خواهد شد. هر کدام از این نسخه‌ها، با بند رنگی مخصوص خود عرضه می‌شوند. با توجه به تصاویر منتشرشده، متوجه می‌شویم که بند این ساعت جدید قابلیت تعویض دارد و کاربر می‌تواند به انتخاب خود از رنگ‌های دیگر استفاده کند. البته اطلاعاتی در مورد قابلیت خرید بندهای اضافه منتشر نشده است و این اطلاعات تکمیلی، به‌احتمال زیاد در زمان عرضه‌ی LG Watch Style و LG Watch Sport منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات