مایکروسافت یکی از معروف ترین مجریانش را اخراج کرد

سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
یکی از شناخته‌شده‌ترین کسانی که در کنفرانس‌های اخیر مایکروسافت، به معرفی محصولات این شرکت می‌پرداخت، از کار برکنار شد.
تبلیغات

برایان روپر، یکی از چهره‌های جدید در چند مراسم اخیر مایکروسافت که با اشتیاق فراوان به معرفی جدیدترین محصولات ساخت این شرکت می‌پرداخت، توسط این شرکت از کار برکنار شد.

روپر که به دلیل استفاده از کلاه هنگام معرفی محصولات، به Hat Guy معروف شده بود؛ امروز با انتشار یک توییت اعلام کرد که در جریان جدیدترین موج تعدیل نیروی مایکروسافت، جزو ۷۰۰ نفری بوده است که هفته‌ی گذشته از کار برکنار شدند.

توییت برایان روپر

کنار گذاشتن روپر اندکی تعجب برانگیز است، چرا که در جریان چند مراسم اخیر مایکروسافت، او همواره یکی از ستاره‌های مراسم بود و با شور و شوق مثال‌زدنی به معرفی محصولات جدید شرکت می‌پرداخت. حتی پیش از این، مایکروسافت با انتشار مطلبی مفصل در سایت خود به معرفی داستان زندگی روپر و چگونگی روی آوردن او از «نوازندگی در قایق‌های تفریحی» به «بازاریابی برای مایکروسافت» پرداخته بود.

بنا به گزارش بیزنس اینسایدر، روپر تنها یکی از ۷۰۰ نفری است که در هفته‌ی جاری توسط مایکروسافت اخراج شده‌اند. مایکروسافت ژوئن سال گذشته اعلام کرده بود که ۲۸۵۰ نفر از کارمندان خود را از کار برکنار خواهد کرد. هرچند اخراج این تعداد از کارمندان زیاد به نظر می‌رسد، اما مایکروسافت با داشتن بیش از ۱۱۳ هزار کارمند (حدود دو برابر تعداد کارمندان گوگل)، همچنان یکی از بزرگ‌ترین کارفرمایان دنیا محسوب می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات