قابلیت ارسال همزمان عکس و ویدیو به گفتگوهای لاین اضافه شد

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن لاین که یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان در جهان است، بروزرسانی جدید خود را در تمامی نسخه‌ها عرضه کرد.
تبلیغات

در بروزرسانی جدید LINE، قابلیتی ارائه شده است که از مدت‌ها پیش کاربران منتظر آن بودند. با این آپدیت، کاربران می‌توانند عکس‌ و ویدیو را به‌صورت همزمان در گفتگوها ارسال کنند. در نسخه‌های قبلی، دو پنجره‌ی متفاوت برای ارسال هر یک از این موارد وجود داشت. اکنون کاربران می‌توانند همه‌ی تصاویر و ویدیوهای خود را در یک پنجره مشاهده و آن‌ها را ارسال کنند. اگرچه استفاده از این قابلیت در ابتدا کمی دشوار است، اما پس از مدتی کاربران متوجه کاربرد عالی آن خواهند شد.

نسخه‌ی ۷.۰.۰ از اپلیکیشن لاین برای تمامی نسخه‌های آن عرضه شده است. صفحه‌ی بروزرسانی این اپلیکیشن با طراحی زیبا و خاص، نسخه‌ی مورد نظر کاربر را با توجه به سیستم عامل او پیشنهاد می‌دهد. این نسخه‌ها شامل نسخه‌های کامپیوتر شخصی و موبایل هستند.

آپدیت جدید گزینه‌ای برای ویدیو در صفحه‌ی پروفایل دارد. با این بروزرسانی، ویدیوهای پروفایل در تایم‌لاین کاربر نیز پخش می‌شوند. تا پیش از این، ویدیوهایی که به‌عنوان تصویر پروفایل استفاده می‌شدند، تنها در همان صفحه قابل پخش بودند.

طبق گزارشی که هفته‌ی گذشته توسط شرکت App Annie منتشر شد، لاین به‌عنوان پردرآمدترین منتشرکننده‌ی اپلیکیشن هر دو سیستم‌عامل iOS و اندروید در سال گذشته معرفی شده است. به این ترتیب، چهارمین بار است که LINE در آمار این شرکت به‌عنوان پیشتاز معرفی می‌شود. علاوه بر آن، LINE تنها شرکتی است که بیش از یک اپلیکیشن آن، به مدت سه سال متوالی در لیست ۱۰ اپلیکیشن برتر قرار می‌گیرند.

البته نکته‌ی عجیب این است که LINE در رتبه‌بندی برترین اپلیکیشن‌ها از لحاظ تعداد کاربر فعال، در رتبه‌ی اول دستگاه‌های اندروید قرار ندارد. در این دسته‌بندی، اپلیکیشن‌های واتساپ، فیس‌بوک، مسنجر فیس‌بوک و اینستاگرام در بالای لیست قرار دارند. پس از آن‌ها، اپلیکیشن‌های توییتر، Clean Master، اسکایپ، MX Player و دراپ‌باکس قرار دارند و در جایگاه دهم، اپلیکیشن LINE قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات