تصویری از پنل جلویی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فاش شد

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویر جدیدی از پنل جلویی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده است که طبق آن، هر دو محصول از لبه‌های منحنی بهره می‌برند و خبری از نسخه فلت نیست.
تبلیغات

طبق آخرین شایعاتی که در مورد گلکسی اس 8 در فضای مجازی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را تنها در مقابل تعداد محدودی به نمایش خواهد گذاشت و قرار است رونمایی اصلی در ۹ فروردین ۹۶ صورت گیرد.

گلکسی اس 8 قرار است اولین پرچم‌داری باشد که سامسونگ پس از ناکامی گلکسی نوت 7 معرفی و روانه بازار خواهد کرد. گزارش‌هایی نیز وجود دارند که زمان عرضه گلکسی اس 8 قرار است بین روزهای ۴ الی ۱۰ اردیبهشت ۹۶ باشد و با قیمت ۸۴۹ دلار در ویترین فروشگاه‌ها قرار گیرد. با این حال باید در نظر داشته باشید که زمان معرفی و همچنین زمان عرضه هنوز توسط سامسونگ تأیید یا رد نشده‌اند.

در هر صورت به‌تازگی تصویری منتشر شده که در آن پنل جلوی دو تلفن هوشمند جدید سامسونگ به نمایش درآمده است. منبع این عکس گفته است این پنل‌ها متعلق به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هستند که با نمایشگرهایی به ترتیب با ابعاد ۵.۷ و ۶.۲ اینچ روانه بازار خواهند شد.

همان‌طور که می‌توان در تصاویر مشاهده کرد، هر دو محصول جدید سامسونگ از لبه‌های منحنی برخوردار هستند. با این حساب می‌توان حدس زد که دیگر نسخه فلت وجود نخواهد داشت. از دیگر نکاتی که در تصویر جلب‌توجه می‌کند، وجود حاشیه بسیار کم در لبه‌ها است.

باید در نظر داشته باشید که این تصویر مورد تأیید سامسونگ قرار نگرفته و ممکن است صحت نداشته باشد؛ بنابراین باید تا انتشار اخبار بیشتر صبر کرد.

پنل جلویی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات